مرجع خبری رئال مادرید : هازارد باز هم از لیست خط خورد. این ماجرا کم کم آزاردهنده می شود. می دانم که ممکن است چهارشنبه مقابل وایادولید در والدبباس یا هفته بعد مقابل لوانته ممکن است برگردد و بالاخره بازی کند اما برایم کافی نیست. ضربه ای که به تیم زده کم کم بدون راهکار می شود.

تقویم لالیگا طوری بود که رئال باید فصل را با دو بازی سخت خارج از خانه آغاز می کرد (آنوئتا و ویامارین) و ستاره 100 میلیون یورویی بلژیکی در هیچ کدام از دو بازی نتوانسته به تیم کمک کند. مشکل از مچ پایش نیست، نه. مشکل از عدم تعهدش در دوران تعطیلات است که درست مثل یک سال پیش به تمرینات اضافه شد یعنی زمانی که فکر می کردیم به تیم رویاهایش ملحق شده است. با اضافه وزن و عدم امادگی محرز.

اگر من  بعد از تعطیلات به سازمانم برگردم  و در اولین هفته هایم نتوانم شرایط کاری مورد انتظار و ذهنیتی برای کار کردن را داشته باشم، قطعا شرکتم برای من پرونده ای باز می کند و تنبیهم می کند. غیبت جدید هازارد هم قطعا ناامیدکننده است. در چلسی همه شیفته فوتبالش شده بودیم، به شکل شیطنت آمیزی دریبل می زد و مدام حرکات انفجاری انجام می داد. اما در رئال مادرید خبری از این چیزها نیست. انگار چاره ای نداریم جز این که به روزهای حضورش در پیراهن آبی فکر کنیم ت یاد استعدادش بیافتیم. با پیراهن سفید فقط از مصدومیت مچ پایش خبردار شدیم و مشکلاتی که تمام نمی شوند. حس می کنم که به خاطر بی تعهدی او فریب خوردم و ناامید هستم.

شاید یک بازیکن باغرور امروز صبح به زیدان در والدبباس می گفت:” مربی، از اشتباهاتم خسته شدم. رئالی ها لایق احترام هستند. من را به سویا ببر و با تمام وجود مقابل بتیس بازی می کنم.” اما خبری از این چیزها نبود. همچنان در والدبباس عکس می گیرد و بازیها را از لویزیونش در منزلش در مادرید تماشا می کند و هم تیمی هایش باید جایش را درون زمین پر کنند. این خیلی خیلی خیلی بد است. این نقشه ای نبود که در زمان خریدنش داشتیم و به خاطرش 50 هزار هوادار رئال به برنابئو رفتند. بازیکن رئال بودن یک شوخی نیست نیست اما این شرایط کم کم نگران کننده می شود…

توماس رونکرو