مرجع خبری رئال مادرید : مانوئل پلگرینی سرمربی شیلیایی بتیس در مورد بازی روز شنبه تیمش و رئال مادرید صحبت کرد.

شرایط تیمش:” به جز آندرس گوادرادو بقیه تیم آماده هستند. فردا لاینز دوباره معاینه می شود. او مشکلی کوچک دارد و ببینیم که 100 درصد آماده خواهد بود یا نه.”

تقابل با تیم سابق:” بازی مهمی است اما نه فقط به خاطر این که مقابل رئال بازی می کنیم. باید شخصیت داشت هباشیم، با نقشه مشخصی وارد بازی شویم و مقابل قهرمان اسپانیا برای قهرمانی وارد زمین شویم. طبیعتا در هر بازی با فلسفه متفاوتی بازی می کنیم. طبیعتا وقتی مقابل تیم لخاقی نظیر رئال بازی می کنیم روی مسائل تاکتیکی تمرکز می کنیم. رئال مادرید بازیکنان دقیقی دارد که می توانند در خط دفاعی حریف فضا پیدا کنند. باید در دفاع بسیار منظم و با جدیت بازی کنیم .”

گذشته در رئال مادرید:” خوش شانس بودم که به مدت یک سال هدایت رئال مادرید را به عهده داشتم. نتایج را می دانید. آن جا دوستان زیادی پیدا کردم و حضور در کنارشان همیشه خوشایند ایست، این که مقابلشان قرار بگیرم و صحبت هایی دوستانه داشته باشم چون با اکثرشان رابطه خوبی دارم.”

بازی کم گلی خواهد بود؟” این که رئال در بازی اولش تساوی بدون گل داشته به این معنی نیست که همچون گل تاریخشان یک تیم هجومی نخواهند بود. آنها با اختلاف قابل توجهی قهرمان لالیگا شدند و فصل خیلی خوبی داشتند.”

زیدان:”دوران کاریش چه به عنوان بازیکن که از بهترین های دنیا بود و چه به عنوان مربی، درخشان بود. آسان نیست که سرمربی رئال مادرید باشی، آسان نیست که سه چمپیونزلیگ ببری. او این شخصیت را داشت که در زمانی که فهمید نمی تواند کار شرا به درستی انجام بدهد، از تیم جدا شد. بعد از آن در شرایطی بسیار مشکل دوباره برگشت و تیمش را به جلو برد و قهرمانلالیگا شد. زیدان می داند که چه کار می کند و یکی از بهترین مربیان است.”