مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید مشکل گلزنی دارد و به نظر می رسد که با این روند شانس بردن چمپیونزلیگ هم مشکل است. حقیقت این است که آمار هم می گوید که رئال برای قهرمانی در اروپا باید خیلی گلزن تر باشد.

بایرن مونیخ به طور مثال سال گذشته با 43 گل قهرمان اروپا شد که البته رکورد بی نظیری بود و بهترین رکورد ده سال اخیر بود. البته کمترین آمار گلزنی برای قهرمانی اروپا مربوط به چلسی با دی ماتئو بود که با 24 گل به قهرمانی رسیدند.

در ده سال اخیر، میانگین گلهای چمپیونزلیگی برای تیم هایی که قهرمان اروپا شدند، 32 پل بوده است. رئال مادرید در فصل دسیما 41 گل زد: 20 تا در مرحله گوهی و 21 تا در مرحله حذفی و میانگین 3.15 گل در هر بازی را داشت. رئال در یازدهمین قهرمانی اروپایی خود اما فقط به 28 گل نیاز داشت : نوزده تا در مرحله گروهی و 9 تا در مرحله حذفی و با میانگین 2.15 گل در هر بازی قهرمان شد.رئال در فصل دوازدهمین قهرمانی 36 گل زد و در فصل سیزدهمین قهرمانی 33 گل و به میانگین 2.7 و 2.5 گل در هر بازی رسید.

از زمان رفتن رونالدو، رئال مادرید نه تنها نتوانسته از مرحله یک هشتم صعود کند بلکه از نظر هجومی هم تضعیف شده است. آمار گویا هستند. رئال مادرید در دو مرحله گروهی اخیرش 12 و 14 گل زده است. با رونالدو هرگز این آمار از 15 پایین تر نمی آمد. رئال در فصل 19-2018 میانگین 1.8 گل در هر بازی را داشت که ضعیف ترین امار بود.