مرجع خبری رئال مادرید : زیدان به رکورد 100 برد در لالیگا در 147 بازی رسید (30 تساوی و هفده شکست) مونیوز با 257 برد لالیگایی تنها مربی تاریخ رئال است که بیش از زیدان برنده شده است.

شرایط بازی:” می دانستیم که چه توانایی هایی داریم و می توانیم بهتر شویم. 15 دقیقه آغازین را خوب شروع کردیم و بعد از گل کمی عقب کشیدیم. خیلی مشکل است. وقتی به جلو حرکت می کنیم، بهتر می شویم و سعی می کنیم از نظر شرایط حریف و بازی بهتر شویم. گل اول را به ما زدند و خیلی سریع گل بعدی را زدند. بعد از آن در نیمه دوم خوب بودیم و بازیکنان تا آخرین لحظه فشار آوردند.”

بازگشت:” بحث روحی مهم است. زمانی که از حریف عقب می افتی سخت است که حس و حال را عوض کنی. موقعیت های زیادی داشتیم. می گفتند گل نمی زنیم اما سه گل زدیم و می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم. به بازیکنانم  افتخار می کنم. باید به جلو حرکت کنیم.”

جنجال داوری:” داور صحنه ها را بررسی کرد.این اتفاقی است که رخ داده است. او کسی است که دستور می دهد. هرگز وارد بحث با داوران نمی شوم و امروز هم همین طور بود. در یک زمین مشکل همه تلاش خود را کردیم، مقابل حریفی بازی کردیم که دو بازی اولش را برده بود. اذیت شدیم اما می توانیم از تلاشی که داشتیم، راضی باشمی.”

یوویچ با بنزما:”همان چیزی بود که به دنبالش بودیم. می خواستیم وارد زمین حریف شویم. می توانیم از بازی راضی باشیم چرا که سه امتیاز گرفتیم.”

کورتوا:”بله تعیین کننده بود. مقابل سوسیه داد هم همین طور بود. می دانیم که چه کاری از دستش بر می اید. کار با توپ را هم دوست دارم. از بازیش راضی هستم.”

خریدهای بیشتری می خواهی؟”نه، در موردش صحبت کردیم. از ترکیبی که دارم راضی هستم. این تیمی است که داریم و تلاش می کنیم فصل خوبی داشته باشیم.”