مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید حتی در صورت جدایی ناچو برنامه خود را در نقل و انتقالات عوض نخواهد کرد: خبری از خرید نیست. در حقیقت در صورت رفتن ناچو رئال به سراغ محصولات آکادمی برای پر کردن جای وی به عنوان مدافع چهارم خواهد رفت.

محتمل ترین گزینه پابلو رامون بازیکن 19 ساله مایورکایی است که در ژآنویه 2019 به رئال مادرید ملحق شد. این بازیکن در دوران حضورش در مایورکا دو بازی در جام حذفی مقابل وایادولید داشت و به اولین بازیکن قرن بیست و یکم تبدیل شد که در تیم بزرگسالان مایورکا بازی کرد. رئال برای خرید پابلو و ژاوی سینتس از مایورکا 1.2 میلیون یورو پرداخت. جذب وی در ژانویه 2019 نهایی شد اما تا پایان فصل قرضی در مایورکا ماند. او در شروع فصل 20-2019 به تیم جوانان رئال ملحق شد و درخشید و چمپیونزلیگ جوانان را هم برد.

گزینه دیگر ویکتور چوست متولد سال 2000 است که در کاستیا حضور داشت و به چمپیونزلیگ جوانان هم ملحق شد. در سال 2012 از والنسیا به رئال آمد. فصل گذشته فقط 9 بازی در کاستیا داشت. در سال 2019 با اسپانیا قهرمان یوروی جوانان شد.

سومین گزینه آلوارو کاریو است که او هم قهرمان چمپیونزلیگ جوانان شد. او در سال 2002 متولد شده و عضو تیم جوانان است. رافا مارین که سن مشابهی دارد مدافعی 190 سانتی متری است در سال 2016 از سویا به رئال آمد و زیدان شرایطش را دنبال می کند.

البته رئال مادرید برای درازمدت به گزینه هایی نظیر اوپامکانو دنبال می کند. خسوس وایخو که قرضی به گرانادا رفته و خاوی سانچز که نیمی از حق انتقالش به وایادولید فروخته شده هم البته شانس بازگشت دارند.