مرجع خبری رئال مادرید : از فیکس شدن مقابل سوسیه داد تا نیمکت نشینی بدون حتی یک دقیقه بازی کردن مقابل بتیس. این داستان آسانسوری وینیسیوس در رئال مادرید است که یک روز در بالاترین طبقه است و یک روز در پایین ترین طبقه ممکن.

وینیسیوس در دوران زیدان به هیچ وجه ثبات نداشته است. گاهی فیکس می شود و گاهی محو می شود و حتی از لیست خط می خورد. در حقیقت تصمیم های مربی فرانسوی در مورد وینی را نمی توان درک کرد و هیچ کس نمی داند که آیا زیدان به این بازیکن اعتماد دارد یا نه.

باشگاه و هواداران به وینیسیوس کاملا اعتماد دارند اما نظر کادر فنی مشخص نیست. در نیمه دوم بازی با بتیس هر چند که رئال به سختی برنده شد اما وینیسیوس استحقاقش را داشت تا برای فشار اوردن به خط دفاعی حریف وارد زمین شود اما زیدان نظر دیگری داشت. در حقیقت رابطه ورزشی میان بازیکن و مربی کاملا عجیب به نظر می رسد.

وینی قطعا آینده ورزشی درخشانی دارد اما اعتماد مربی به بازیکن جوانی مثل او خیلی مهم است. زیدان در فصل اولی که به رئال برگشت به وینیسیوس خیلی دیر بازی داد و همین باعث شد تا بازیکن برزیلی شانس حضور در کوپا آمه ریکا را از دست بدهد.  فصل گذشته نیز شرایط زیاد عوض نشد. وینیسیوس در بازیهای مهم نظیر  بازی رفت با سیتی سیتی و بازی برگشت با بارسا درخشید اما زیزو نظر دیگری داشت.  به طور مثال در شروع فصل، وینی مقابل سلتا فیکس شد اما در بازی بعدی روی نیمکت نشست تا خامس فیکس شود. کمی بعد بازیکن برزیلی در مقابل اوساسونا فیکس شد و درخشید اما در ماه های اکتبر و نوابر د پنج بازی از لیست خط خورد و در سه بازی روی نیمکت نشست و حتی یک دقیقه هم بازی نکرد.

نیمکت نشینی و بازی نکردن وینیسیوس در بازی برگشت با سیتی آن هم در شبی که رئال به انرژی برای گلزنی نیاز داشت از عجیب ترین تصمیم های زیدان بود. البته بازیکن برزیلی از تلاش دست نمی کشد. او ناامید نمی شود اما اگر قرار باشد که رابطه زیدان و جوان برزیلی امسال هم آسانسوری باشد، جدا شدنش دور از انتظار نیست.