مرجع خبری رئال مادرید : فقط شش روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. رئال مادرید خریدی نخواهد داشت. باشگاه فعلا بیش از 100 میلیون یورو از فروشها در آمد داشته که با احتساب خلاصی از دستمزدها می توان گفت که قریب به 150 میلیون یورو از هزینه های باشگاه کم شده تا ضرر 200 میلیونی ناشی از کرونا تا حد زیادی جبران شود.

اما در این شش روز باید تکلیف چهار بازیکن مشخص شود : یوویچ، مایورال، ماریانو و ناچو. در حقیقت حداقل یک و حداقل سه نفر از آنها باید از تیم بروند.

از بین یوویچ و مایورال فقط یکی می ماند. نظر زیدان روی بازیکن اسپانیایی است و نظر باشگاه روی مهاجم صرب. باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد. البته جدایی یوویچ با توجه به دستمزد بالایش چندان هم برای باشگاه اتفاق بدی نیست. این بازیکن می تواند به لیگ ایتالیا برود و اعتماد نفسش را به دست بیاورد و برگردد. حمایت زیدان از سویی فعلا جدایی مایورال را متوقف کرده است.

ناچو مدافع میانی چهارم تیم است که مورد اعتماد باشگاه است اما خودش می داند که در سن 30 سالگی آخرین فرصت را دارد تا یک چالش بهتر را پیش روی خود قرار بدهد. وکیلش خوانما لوپز با باشگاه هایی نظیر رم، میلان و ناپولی مذاکره کرده است. از سویی ماریانو دیاز هم از ابتدا در لیست فروش بوده است و باشگاه منتظر رفتنش است. این بازیکن سالی 4.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد و در فصل آینده احتمالا در کل فصل سکونشین خواهد بود اما به شکل عجیبی در مقابل جدایی مقاومت می کند.