مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو گونزالس سرمربی رئال وایادولید در مورد بازی چهارشنبه تیمش و رئال مادرید صحبت کرد.

شرایط بازی مقابل رئال مادرید:” در مورد رئال مادرید چه بگویم که شما ندانید؟ تیم بی نظیری دارند. توانایی های زیادی دارند. گزینه های زیادی اظنر فردی و تیمی دارند. از نظر ساختاری با سیستم 3-3-4 و 2-4-4 بازی کرده اند. باید مراقب حرکاتشان باشیم، کیفیت، سرعت و پاسکاری زیادی دارند.  مندی و کارواخال به عمق می زنند، به خوبی توپ را درون و بیرون زمین مدیریت می کنند. قطعا بازی خوبی خواهد بود. بازیکنان بی نظیری دارند که بسیار پرتحرک هستد. سعی می کنیم از همه بازیکنانی که داریم استفاده کنیم. و بهترین ملکرد را داشته باشیم.”

تساوی سال گذشته در زمین رئال مادرید:” قطعا دوست دارم که هر سال مقابلشان بازی کنیم.نمی دانی چه زمانی بازی مقابلشان بهتر است. این که حالا بهتر است یا قبل از یک بازی مهم چمپیونزلیگی. هرگز نمی دانی چه زمانی بهتر است. با امید و اعتماد به نفس بیشتری  در بازی ظاهر می شویم. فصل گذشته خیلی با جدیت بازی کردیم و یک امتیاز را گرفتیم.”

بازی در دی استفانو بدون هواداران:” به بازی بدون فشار عادت داریم. البته ترجیح می دادم که بازی مقابل رئال در برنابئو باشد یا اگر مقابل بارسا بازی می کنیم در برنابئو باشد.”