مرجع خبری رئال مادرید : فقط شش روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده است. رئال مادرید 25 بازیکن در لیستش دارد که چهار تایشان مهاجم هستند. جدا از بنزما، حداقل دو تا از سه نفر دیگر بهتر است که بروند چرا که بعید است فرصت زیادی نصیبشان شود. رئال با توجه به هافبک ها و وینگرهای پرشمارش ترجیح می دهد که با یک مهاجم بازی کند و به همین خاطر یک مهاجم ذخیره هم کافی است و ماریانو و یکی از بین مایورال و یوویچ بهتر است که بروند اما هیچ بعید نیست که زیدان فصل را با چهار مهاجم نوک آغاز کند.

فقط شش روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده است. در حقیقت بورخا که در فصل 18-2017 در تیم بزرگسالان رئال مادرید حضور داشت، در 24 بازی هفت گل زد اما با دو فصل خوب در لوانته با تجربه ای بهتر برگشته و زیدان از او رضایت دارد. زیدان در تابسان گذشته با 60 میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شد اما کیفیت کافی را نداشت.  از سویی مایورال دو سال بعد از برگشتش به هیچ وجه مورد اعتماد زیدان نیست. او مجموعا در سه فصل مختلف در رئال بوده و در 40 بازی ده گل دزه است هر چند که در لیون در یک فصل در 45 بازی 21 گل زد.

رم با مایورال مذاکره کرده و یوویچ نیز مذاکراتی با هرتا ، آینتراخت و برخی تیم های ایتالیایی داشته است. ماریانو از بنفیکا پیشنهاد داشت که رد کرد.