مرجع خبری رئال مادرید : ده تا از 23 بازیکن حاضر در لیست رئال مادرید برای بازی مقابل وایادولید تجربه حضور در تیم های آکادمی رئال مادرید را دارند. از کارواخال گرفته تا ناچو، اودگارد، کاسمیرو، فدریکو والورده و لوکاس تجربه حضور در آکادمی رئال مادرید و بازی در کاستیا را دارند که به این جمع می توان وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس را هم اضافه کرد که حضورش در کاستیا مقطعی بود.

کارواخال و کاسمیرو از این جمع قطعا فیکس می شوند و اودگارد شانس دارد. دنی 68 بازی در کاستیا داشت و بعد از آن به بوندسلیگا رفت و به رئال مادرید برگشت. کاسمیرو نیز 15 بازی در کاستیا داشت و بعد از آن به پورتو رفت و در این تیم درخشید و برگشت. مارتین اودگارد نیز که 62 بازی در کاستیا انجام داده بود پس از حضور در لیگ هلند و سوسیه داد بالاخره به رئال مادرید برگشت.

فدریکو والورده، بورخا مایورال، لوکاس وازکز و ماریانو دیاز نیز تجربه قابل توجهی در کاستیا داشته اند. البته همه آنها مدتی جدا شدند و برگشتند، فده در دپورتیوو، بورخا در لیگ آلمان و لوانته، لوکاس در اسپانیول و ماریانو در لیون تجربه اندوزی کرده اند.تنها استثنا ناچو فرناندز است که هرگز از رئال مادرید جدا نشد. او 111 بازی در کاستیا و بیش از 200 بازی در آکادمی رئال مادرید داشت.