مرجع خبری رئال مادرید : بورخا مایورال مهاجم رئال مادرید به صورت قرضی برای دو فصل راهی رم شد. باشگاه ایتالیایی البته بند خرید در قراردادش قرار داده است. بورخا چدیدترین مازاد رئال است که راهی لیگ ایتالیا می شود. در همین تابستان براهیم دیاز دیگر مازاد لیست رئال مادرید بود که به صورت قرضی راهی میلان شد.

لیگ ایتالیا از تابستان 2013 به پناهگاه رئالی ها تبدیل شد. در آن زمان گونزالو هیگواین، آلبیول و کایخون از رئال مادرید راهی لیگ ایتالیا شدند و به ناپولی ملحق شدند. رافا بنیتز مربی اسپانیایی خواستار خرید هر سه بازیکن شده بود. هر سه بازیکن در سالهای اخیر نقش مهمی در فوتبال ایتالیا داشته اند. هیگواین با انتقال از ناپولی به یووه به گران ترین فروش تاریخ تیمش تبدیل شد در حالی که کایخون در میان هواداران تیم ایتالیایی محبوبیت زیادی پیدا کرد.

سامی خدیرا در سال 2015 و با اتمام قراردادش با رئال مادرید راهی یوونتوس شد که در پنج سال اخیر در این تیم جا افتاد هر چند که حالا در لیست خروج قرار دارد. خدیرا در این پنج سال پنج بار فاتح لیگ ایتالیا شد و سه جام حذفی و یک سوپرجام ایتالیا کسب کرد.

تئو هرناندز در سال 2019 با 20 میلیون یورو از رئال مادرید به میلان رفت که البته در سن سیرو عملکرد بسیار خوبی داشت و در تیم پیولی درخشید که البته در این تابستان تئو هرناندز هم به او ملحق شد.  مایورال نیز به تیم رم رفته است آن هم در حالی که جالوروسی ها با پائو لوپز، گونزالو ویار، پدرو رودریگو و کارلس پرز به شدت اسپانیایی هستند.

البته به جز مازادها، ستارگانی نظیر کریستیانو رونالدو، رونالدو نازاریو، فیگو، کامبیاسو، سولاری و مارتین وازکز هم از رئال مادرید به لیگ ایتالیا رفتند.