مرجع خبری رئال مادرید : براهیم دیاز هافبک مالاگایی که به صورت قرضی از رئال مادرید به میلان رفته در مورد شرایط خودش صحبت کرد.

زندگی جدید در ایتالیا :” خیلی خوب است. برخورد بی نظیری با من داشتند. خیلی خرسند هستم. شرایط خوبی داریم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. معمولا روند هماهنگی با تیم های جدید کند است اما من خیلی سریع هماهنگ شدم. خیلی خرسند هستم. گروهی با کیفیت و جدی را داریم و انگیزه بالایی داریم تا دست به کارهای بزرگ بزنیم. فوتبال در هر جایی متفاوت است. فوتبال در ایتالیا تاکتیکی تر است. خیلی خوب است که در در سه کشور مختلف بازی کرده ام. زلاتان بازیکن بزرگی است و شخصیت بی نظیری دارد.”

چرا از رئال جدا شدی؟” می خواستم ثبات در بازی پیدا کنم. می خواستم که صاحب دقایق بیشتری شوم. چیزی عوض نشده است. می خواستم فوتبال خودم را نشان بدهم. حس می کنم که می توانم شخصیت مهمی در میلان داشته باشم و  پیشرفت کنم.”

رابطه با زیدان:” محبت زیادی برای او قائل هستم. بازیکن بزرگی بوده و به عنوان مربی یک برنده بوده است. همیشه توصیه های خوبی به من داشت. چیزی که گفتیم بین من و خود اوست اما برایش احترام قائل هستم.روی میلان تمرکز دارم و برای رئال احترام قائل هستم. آیا از ترک رئال مادرید پشیمان نیستم؟ نه خیلی کمتر از قبل! امسال روی میلان تمرکز دارم. می خواهم بهترین عملکردم را داشتم و ببینیم چه می شود.”

چپ پا هستی یا راست پا؟” دوست دارم حریفان این را ندانند چون می توانم سورپرایزشان کنم (می خندد) با هر دو پا بازی می کنم. برای شوت زدن راست پا هستم و برای بازی کردن با توپ چپ پا. اما می توانم با پای مخالف هم این کار را انجام بدهم. کرنرها را با چپ می زنم و این یک برتری است.”