مرجع خبری رئال مادرید : یکی از بزرگترین کابوس های زیدان می تواند این باشد که دو بازیکن مازارد لیستش فصل خوبی را داشته باشند و مشخص شود که دلیل اصلی عدم موفقیت آنها در رئال خودش بوده است. در حقیقت خامس رودریگز و گرت بیل دو بازیکن مازاد زیدان هستند که در تابستان مجبور به جدایی شدند و البته از نظر مالی نیز سودی به رئال نرساندند. بازیکن کلمبیایی رایگان به اورتون پیوست در حالی که  گرت بیل در حالی قرضی از رئال راهی تاتنهام شده که باشگاه هنوز 60 درصد از دستمزدش را می پردازد.

بازیکن کلمبیایی شروع فصل درخشانی زیر نظر آنچلوتی داشته است. مربی که بهترین دورانش در رئال را هم زیر نظر او داشت. خامس در پنج بازی لیگ انگلیس و 430 دقیقه حضورش در زمین با سه گل و دو پاس گل درخشان ظاهر شده است و روی گلی دیگر تاثیر گذاشته تا روی نیمی از 12 گل صدرنشین لیگ انگلیس نقش داشته باشد. خامس 29 ساله با این روند به بهترین خرید فصل لیگ انگلیس تبدیل می شود چرا که به صورت رایگان راهی این تیم شده است.

از سویی گرت بیل 31 ساله هنوز به علت مصدومیت برای تاتنهام بازی نکرده اما رفتارش و روند تمریناتش نشان می دهد که شرایط و حس و حالی کاملا متفاوت نسبت به دو فصل آخرش در رئال مادرید دارد. اگر گرت بیل هم بدرخشد قطعا این به کابوس بزرگی برای رئال و زیدان تبدییل خواهد شد. البته گرت تا 2022 با رئال قرارداد دارد و اگر فصل خوبی داشته باشد رئال می تواند در تابستان بعدی بخشی از ضرری که به خاطرش کرده را جبران کند.