مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید هشت بازیکن قرضی در تیم های مختلف اسپانیا و اروپا دارد. به جز بیل بقیه آنها جوان هستند و می توانند تجربه اندوزی کنند و با تجربه ای بیشتر به رئال مادرید برگردند. به همین بهانه شرایط قرضی های رئال مادرید به جز مایورال که به تازگی به رم رفته و هنوز بازی نکرده و بیل که هنوز به علت مصدومیت برای تاتنهام بازی نکرده شرایط شش قرضی دیگر رئال را مرور می کنیم:

براهیم دیاز: این هافبک مالاگایی که قرضی به میلان رفته بالاخره بعد از یک سال و نیم فرصت بازی نصیبش شده است. زیدان اعتمادی به وی نداشت اما شروع فصل خوبی در میلان داشته و مقابل کروتونه گلزنی هم کرد.

کوبو: امری فعلا به این بازیکن اعتماد نداشته و در پنج بازی شروع فصل فقط 54 دقیقه بازی کرده است. با ادامه روند فعلی شاید از ویارئال در زمستان جدا شود.

سبایوس: این بازیکن 24 ساله دومین فصلش در آرسنال را سپری می کند. در شش بازی فصلش پنج برد کسب کرده و مقابل وستهام پاس گلی را داد که به پیروزی تیمش ختم شد.

رینیر: بازیکن 18 ساله برزیلی 80 دقیقه در پنج بازی در تیم المانی داشته و همیشه از روی نیمکت وارد زمین شده است. هنوز خیلی جوان است و به تدریج صاحب فرصت خواهد شد.

وایخو: مدافع میانی 23 ساله اهل آراگونس در پنج تا از هفت بازی حضور داشته که در چهار تایش به طور کامل بازی کرده است. بدترین خاطره اش مربوط به شکست مقابل اتلتیکو بود.