مرجع خبری رئال مادرید : زیدان درون زمین از سیستم چرخشی استفاده می کند اما در رختکن خبری از چرخش ها نیست. در حقیقت رئال مادرید باثبات ترین ترکیب را در میان 20 تیم لالیگا دارد. زیزو از فصل 17-2016 تا کنون 13 تا از 24 بازیکن ترکیبش را همچنان در اختیار دارد. بازیکنانی که در سالهای اخیر موفقیت های زیادی کسب کرده اند و همچنان جایگاهشان روشن است : راموس، مارسلو، بنزما، واران، مودریچ، کارواخال، ناچو، ایسکو، کروس، کاسمیرو، لوکاس وازکز و آسنسیو. به این نفرات باید ماریانو را هم اضافه کرد که یک فصل به لیون رفت و برگشت.

هیچ تیم دیگری در لالیگا در چهار سال اخیر نتوانسته این تعداد از بازیکنانش را ثابت نگه دارد. بیلبائو هم البته به رئال نزدیک است که در آن فصل سیمون، ویالیبره و یرای را داشت که در تیم آکادمی حضور داشتند. در آن فصل سیمون کلا بازی نکرد، ویالیبره 77 دقیقه بازی کرد و مدتی قرضی به نومانسیا، وایادولید و لورکا رفت و یرای کل فصل را در تیم بزرگسالان سپری کرد. هرری و اونای لوپز نیز به صورت قرضی به لگانس رفتند و وسکا نیز مدتی را در اسپورتینگ و لگانس سپری کرد. در حقیقت از دوازده بازیکن بیلبائو که نسبت به چهار سال پیش هنوز در تیم هستند، فقط 9 تا در آن فصل فرصت بازی در تیم اصلی را داشتند.

بارسلونا، اتلتیکو، سوسیه داد و لوانته نسبت به آن فصل فقط هشت بازیکن را حفظ کرده اند که آخری در آن فصل در لیگ دسته دو بود.

در چهار سال اخیر بنزما با 138 بازی یازدهمین بازیکن لالیگا از این حیث بوده است. البته کریم با 168 بار تعویض شدن دومین بازیکن تاریخ لالیگا از این حیث است که فقط خواکین با 201 بار تعویض شدن در رده دوم است. از سویی راموس با 10629 دقیقه هفدهمین بازیکن لالیگااز نظر دقایق در چهار سال اخیر بوده است.