مرجع خبری رئال مادرید : پل پوگبا هافبک فرانسوی به صورت علنی گفت که دوست دارد به رئال مادرید ملحق شود و رویای حضور در برنابئو را در سر دارد اما بعید است که به این زودی ها و به سادگی به رویای خود دست پیدا کند.

در حقیقت هر چند که پوگبا علنا خواستار حضور در رئال مادرید شده اما برنامه مدیران رئال مادرید عوض نشده است. پوگبا فقط چند ماه دیگر با یونایتد قرارداد دارد و هنوز برای تمدید به توافق نرسیده اما در حال حاضر تمرکز اصلی رئال مادرید روی جذب امباپه و بعد از آن خرید کاماوینگا است و هیچ برنامه ای برای جذب پوگبا ندارند.

پوگبا در استانه پیوستن به رئال مادرید در سال 2016 بود اما او و وکیلش پول یونایتد را ترجیح دادند. در سال 2019 خودش می خواست به رئال بیاید اما شیاطین سرخ به شدت سختگیری کردند و رئال هم حوصله چانه زنی را نداشت و باز هم انتقال به هم خورد. برای تابستان 2020 اگر کرونا ایجاد نمی شد به نظر می رسید که انتقالش به رئال قطعی باشد اما بحران مالی رئال باعث شد که این خرید منتفی شود. به هر صورت به نظر می رسد که قطار رئال مادرید از مقابل هافبک فرانسوی عبور کرده و دیگر جایی برای برگشت وجود ندارد. در حال حاضر اولویت رئال مادرید روی جذب امباپه و بعد از آن کاماوینگا است.