مرجع خبری رئال مادرید : شاید دیگر کسی آخرین فصل خوب ایسکو را به یاد نیاورد. در حقیقت ایسکو که در فصل سیزدهمین قهرمانی چمپیونزلیگ در فینال مقابل لیورپول فیکس بود و با 49 بازی و 2975 دقیقه فصل خوبی داشت، در دو فصل اخیر خیلی ضعیف کار کرده است و حالا در فصل جدید هم شرایطش بهتر نشده است.

ایسکو در دو فصل اخیر خیلی ضعیف تر از حد انتظارات بود. در چهار بازی اول فصل جدید هم 102 دقیقه بازی کرده است. آخرین گلش برای رئال مادرید به بازی رفت با منچسترسیتی یعنی هشت ماه پیش برمی گردد.

ایسکو فصل قبل را با 30 بازی و 1618 دقیقه بازی کرد و از سویی از لیست تیم ملی اسپانیا هم کنار نرفته است. ایسکو در فصل 19-2018 و با حضور لوپتگی بهبازیکن فیکس تیم تبدیل شده بود اما به تدریج در طول فصل کمرنگ و کمرنگ تر شد و اختلافاتش با سولاری باعث شد تا به سکونشین تبدیل شود. او فصل را با 37 بازی و 2957 دقیقه به اتمام رساند.

ایسکو در این فصل مقابل وایادولید فیکس شد که بین دو نیمه تعویض شد و چندان نمایش جالبی نداشته و با روند کنونی بعید است که جایی در یورو 2021 هم داشته باشد. البته اگر شرایطش بهتر نشود بعید است که آینده ای در رئال مادرید داشته باشد.