مرجع خبری رئال مادرید : ایوان هلگرا مدافع اسبق رئال مادرید در اولین تجربه مربیگری خود هدایت لاس روزاس را به عهده گرفته و یکشنبه در اولین بازی لیگ دسته سه مقابل کاستیا و رائول قرار خواهد گرفت.

چرا مثل هیرو، مورینتس، سولاری، گوتی و … کارت را از آکادمی رئال شروع نکردی؟”مطمئنم اگر با رئال مادرید تماس می گرفتم، در آن جا به من پست می دادند اما نمی خواستم با بچه های جوان کار کنم و می خواستم از بزرگسالان ها شروع کنم. به همین خاطر حالا در لاس روزاس کار می کنم. رئال مادرید خانه من است و حالا لاس روزاس هم همین طور است.”

بازی یکشنبه مقابل کاستیا:”رائول یک برنده است. به عنوان بازیکن همین بود و حالا به عنوان مربی همین است. در چمپیونزلیگ جوانان این را نشان داد و قهرمان است. از این حیث کمی شبیه کاپلوست.زمانی که مسابقات شروع می شود می خواست همه چیز سر جایش باشد اما بیرون از زمین شخصیتی صمیمی داشت.”

رائول می تواند جانشین زیدان شود؟” ببینیم چه می شود.با زیدان تجربه موفقی کسب کردند. در مورد رائول شاید شرایط متفاوت باشد اما مثل زیدان به خوبی آکادمی را می شناسد و مربی خیلی خوبی خواهد بود. شخصیت زیدان و رائول فرق دارد. زیدان زیاد به تاکتیک حساسیت ندارد و از نظر من به بازیکنانش آزادی عمل می دهد. رائول از این حیث قانونمندتر است.”

رابطه با زیدان در رئال مادرید :” یادم است که ایتالیایی بلد بودم و به همین خاطر در روزهای اول خیلی صحبت می کردیم. یادم است که حتی یک روز با هم رفتیم تا مبلمان بخرد! (می خندد) کمدهایمان بغل هم بود چون من پیراهن 6 را می پوشیدم و او شماره 5 را می پوشید. زیدان و من خیلی با هم ارتباط داشتیم.”

ال کلاسیکو:” فعلا به آن فکر نمی کنم.  زود است.”

هازارد:” این چیزها در رئال یا بارسا پیش می آیند. دمبله هم شرایط مشابهی دارد. بازی کردن در رئال مادرید مسئولیت بزرگی است و فشار زیادی را ایجاد می کند. باید به بازیکنان آرامش داد.”

هماهنگی رئال مادرید با شرایط جدید فوتبال:” نمی دانم اما راموس رهبر سختکوشی در تیم است. در طول قرنطینه سخت تلاش کرد و به تیم انگیزه داد. مهم است که یک تیم الگوهایی داشته باشد. نمی دانم آیا تیم های دیگر رهبر خوبی مثل سرجیو دارند.”