مرجع خبری رئال مادرید : این هفته اولین بازی کاستیا در لیگ دسته سه آغاز خواهد شد. در حقیقت مسابقات امسال به خاطر شرایط کرونا و نیمه تمام ماندن مسابقات فصل گذشته، با حضور 102 تیم برگزار خواهد شد.

با توجه به مشکلات مالی باشگاه ها، فدراسیون اجازه حضور محدود هواداران را در استادیوم های لیگ دسته سه داده استدر حقیقت اقتصاد باشگاه های لیگ دسته سه اکثرا بر اساس بلیت فروشی است و به همین خاطر اجازه حضور محدود هوااداران صادر شده است.

بازی رئال مادرید کاستیا و لاس روزاس نیز با حضور حدود 450 هوادار برگزار می شود. لاس روزاس با هدایت ایوان هلگرا مدافع اسبق رئال مادرید در حالی مقابل کاستیا قرار می گیرد که این اولین بازی رسمی رائول پس از قهرمانی چمپیونزلیگ جوانان خواهد بود.

البته ABC در گزارشی اعلام کرده است که تا زمانی که خبری از واکسن نباشد، خبری از حضور تماشاگران در بازیهای لیگ دسته اول و دوم اسپانیا نیست. بدین ترتیب هیچ تیمی از لالیگا حالا حالا ها نمی تواند به حضور تماشاگران در بازیها امیدوار باشد. رئال مادرید بدین ترتیب همچنان در ورزشگاه دی استفانو بازی می کند و حداقل تا زمانی که واکسن نیاید و ایمنی ایجاد نشود، خبری از ورود هواداران به ورزشگاه برنابئو نخواهد بود.