مرجع خبری رئال مادرید : خامس رودریگز عملا در شروع فصل به نامزد عنوان بهترین بازیکن لیگ انگلیس تبدیل شده است. بازیکن کلمبیایی در پنج بازی خود سه گل زده و سه پاس گل داده است و حالا مدیران رئال مادرید کم کم به این نکته فکر می کنند که زیدان نتوانسته به درستی از بازیکن کلمبیایی استفاده کند و به همین خاطر آنها مجبور شدند که او را رایگان بفروشند. از سویی بیل نیز یکشنبه اولین بازی فصلش را خواهد داشت و رگیلون و سبایوس نیز در تاتنهام و آرسنال شرایط خوبی دارند اما مورد اعتمد زیدان نبودند.

اما شروع خامس تبدیل به بلای جان رئال مادرید شده است. مطبوعات انگلیس این بازیکن را “سرقت قرن” از رئال مادرید می دانند و خرید رایگانش را شاهکار آنچلوتی و اورتون قلمداد می کنند. کی روش سرمربی کلمبیا اخیرا گفته است که خامس در اورتون در پست مناسبی بایز می کند و همین باعث شده بهترین کیفیتش را ارائه بدهد و به روزهای اوجش برگردد.

هر بار درخشش خامس تیری به قلب مدیران رئال مادرید خواهد بود که تصور می کنند کادر فنی نتوانسته از او به درستی استفاده کند. این بازیکن در یک ماه حضور در انگلیس عنوان بهترین بازیکن ماه را از آن خود کرده، در چهار بازی بهترین بازیکن میدان شده است و حتی کلوپ در موردش گفته است که خرید خامس، تجارت بزرگ تابستان بوده است.