مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید کاستیا امروز در مقابل لاس روزاس با هدایت ایوان هلگرا فصل خود در لیگ دسته سه را آغاز می کند.

رائول سرمربی تیم خواهد بود. بحران کرونا باعث شده تا شکل مسابقات اسمال متفاوت و با حضور 105 تیم باشد. در حقیقت تعلیق فصل گذشت هباعث شده تا فدراسیون مجبور شود که بازیها را به شکل متفاوتی آغاز کند. قرا راست که از فصل آینده لیگ دسته سه اسپانیا به شکلی متفاوت و تحت عنوان Primera RFEF با حضور چهل تیم برگزار شود.

در فصل کنونی و با توجه به شرایط متفاوت، تیم رائول برای صعود به لیگ دسته دو باید 26 تا 28 بازی داشته باشد. در اولین مرحله کاستیا در گروهی 10 تیمی تحت عنوان زیرگروه A قرار گرفته و باید در طی بازیهای رفت و برگشت 18 بازی انجام بدهد. کاستیا با اتلتیکو بی، ماخاداهوندا، اینتر مادرید، لاس روزاس، ختافه بی، سانسه، ناوالکارنرو (از مادرید)، اتلتیکو بالئاراس و پوبلنسه (از مایورکا) همگروه شده است. در پایان 18 بازی، سه تیم اول زیرگروه A و زیرگروه B قرار است که زیرگروه C را تشکیل بدهند. تیم های چهارم تا ششم زیرگروه D را تشکیل می دهند و تیم های هفتم تا دهم در زیرگروه E قرار می گیرند. از سویی نکته مهم این جاست که همه نتایج دور اول مهم هستند چرا که نتایج و بازیها برای مرحله دوم نیز مورد استفاده قرار خواهند کرد. در واقع حتی اگر به طور مثال کاستیا در هفته پایانی صعودش را قطعی کرده باشد باید همچنان در بازیهای پایانی برنده باشد چرا که این امتیازات در کرحله دوم نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اگر کاستیا بین تیم های اول تا سوم گروه قرار بگیرد باید در زیرگروه C شش تیمی جای بگیرد که در آن جا برای صعود به لیگ دسته دو تلاش خواهد کرد. این بازیها نیز رفت و برگشتی خواهد بود.  بعد از این که شش بازی انجام شود، سه تیم اول از شش تیم زیرگروه در پلی آف صعود به لیگ دسته دو حضور پیدا خواهند کرد. برای بقیه تیم ها فصل تمام می شود و در لیگ دسته سه می مانند.