مرجع خبری رئال مادرید : در میان چهره های ناکام بازی مقابل کادیز می توان به صورت ویژه به ایسکو آلارکون هافبک مالاگایی اشاره کرد که با نیمکت نشینی کاسمیرو در ترکیب قرار گرفت. بدین ترتیب کروس در پستی دفاعی تر بازی کرد و ایسکو جلوی آنها بازی کرد. اما بازیکن مالاگایی به شدت کند، پر اشتباه، کمرنگ و محو بود. او مدتهاست که در بهترین سطح خود قرار ندارد و می توان گفت که پس از دو سال و نیم ضعیف ، با این روند باید به دوران حضورش در رئال مادرید خاتمه بخشد.

این هشتمین فصل ایسکو در رئال مادرید است. او در فصل 14-2013 که اولین فصلش در رئال مادرید بود بهترین عملکردش را داشت و در 53 بازی و 3166 دقیقه حضور داشت که یازده گل زد و 9 پاس گل داد. رئال مادرید در آن فصل دسیما را برد. ایسکو در فینال فیکس نبود اما به عنوان نیمکت نشین وارد زمین شد.سال بعدش 3762 دقیقه بازی کرد که شش گل و دو پاس گل ثبت کرد. فصل بعدش کمی افت کرد و در 43 بازی حضور داشت که پنج گل و ده پاس گل داشت و 2627 دقیقه بازی کرد و در فینال چمپیونزلیگ در میلان 48 دقیقه بازی کرد.

ایسکو در فصل 17-2016 در 42 بازی و 2338 دقیقه بازی داشت و دقایقش کمتر شدند اما با 11 گل و 9 پاس گل فصل خوبی داشت و در فینال چمپیونزلیگ مقابل یووه هم فیکس بود. فصل بعدش هم در 49 بازی 9 گل و ده پاس گل داشت و در مقابل لیورپول فیکس بود.

اما در دو سال و نیم اخیر، ایسکو به شدت افت کرده و در سراشیبی قرار دارد. در فصل 19-2018 فقط 1738 دقیقه بازی کرد که شش گل زد و یک پاس گل داد. او اختلافش با سولاری را دلایل ناکامی خود می دانست و تصور می رفت که با بازگشت زیدان شرایط برایش عوض شود. فصل گذشته نیز فقط 1618 دقیقه در 30 بازی حضور داشت که با سه گل و دو پاس گل فصل جالبی نداشت. حالا ایسکو باید فصلش را نجات بدهد چرا که به نظر می رسد در غیر این صورت آخرین فصلش در رئال را داشته باشد. زیدان به این بازیکن اعتماد دارد و به جز بازی اول که مصدوم بود در بقیه بازیها به او فرصت داده است.

ایسکو فقط یک نیمه در مقابل کادیز بازی کرد که حتی یک شوت هم نداشت، پنج تا از پاس هایش یعنی 17 درصد را خراب کرد که همه پاسهایش کوتاه بودند، فقط یک سانتر بی هدف داشت، هیچ توپربایی نداشت و 8 بار تلاش برای دریبل داشت که توپ را لو داد. ایسکو فقط 44 بار توپ را لمس کرد و قطعا یکی از عوامل نمایش ضعیف رئال در نیمه اول بازی مقابل کادیز بود.