مرجع خبری رئال مادرید : فرانس فوتبال در ادامه انتخاب لیست نامزدهای بهترین های تاریخ فوتبال طوری وینگر راست ها را چیده که کاملا به نفع مسی باشد هر چند که لئو در سالهای اخیر بیشتر در پست مهاجم کاذب در بارسلونا بازی کرده است. در این میان فیگو ، روبن و بکام به نمایندگی از رئال مادرید حضور دارند. حضور اتوئو در پست بال راست هم در نوع خود عجیب به نظر می رسد.جرج بست، گارینشا، کوین کیگان، استنلی ماتیوس و جرزینیو پنج بازیکن دیگری هستند که در لیست نامزدهای بهترین دفاع راست تاریخ قرار دارند.

از سویی در لیست بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال هم رونالدو نازاریو به نمایندگی از رئال مادرید حضور دارد. 9 نفر دیگر بدین شرح هستند: دالگلیش، کرویف، ژرژ وه آ، برکمپ، گردمولر، روماریو، فان باستن، اوزه بیو، کوچیس.

کریستیانو رونالدو نیز در پست نامزدهای بال چپ حضور دارد که 9 نفر دیگر بدین شرح هستند : تیری آنری، بلوخین، استویچکوف، رومنیگه، گیگز، رونالدینیو، ژاییچ، ریولینو و ریوالدو.

پیش از این هم در مورد قرار گرفتن پله در پست هافبک هجومی انتقادهای زیادی به فرانس فوتبال شده بود چرا که پله در دوران فوتبالش تقریبا هرگز در این پست بازی نکرده بود!