مرجع خبری رئال مادرید : لوئیز کاسترو سرمربی 60 ساله شاختار دونتسک در مورد بازی روز چهارشنبه تیمش و رئال مادرید در دی استفانو صحبت کرد.

بازی رئال مادرید و کادیز:” بازی را دیدم و برخی چیزها را بررسی کردم اما فکر نمی کنم که زیاد به کار ما بیاید چرا که تیم ها بین دو بازی خیلی تغییر می کنند. مربیگری در فوتبال امروز یک کابوس است. بحران کرونا و تقویم باعث شده تا خیلی از اوقات به خاطر کرونا یا مصدومیت ها غایبانی وجود داشته باشد. ما اخیرا ده غایب داشتیم و تا دیروز نمی دانستیم که کدام بازیکنان به بازی با رئال می رسند. در نهایت بازیکنان به بازی رسیدند اما مشخص نیست که برای بیش از 20 تا 25 دقیقه آماده باشند. کادیز خیلی خوب دفاع کرد و به خوبی به حریف ضربه زدند. رئال مادرید 75 درصد تملک توپ را داشت و نتوانست از آن استفاده کند اما به نظرم در نیمه دوم لیقاتشان بیشتر بود. در فوتبال همیشه فقط به نتیجه نگاه می کنند اما می توان به چیزهای دیگری هم نگاه کرد. نمی توانم حرف بدی در مورد رئال مادرید بزنند. رئال مادرید نسبت به ما توانایی های بیشتری دارد. قدرتمندتر هستند و شانس بیشتری دارند اما سعی می کنیم شگفتی ساز شویم. هر چند که آنها بهتر هستند.”

نقشه بازی مقابل رئال مادرید:”تیمی هستیم که در لیگ خود 75 درصد تملک توپ را داریم. تیمی شاداب هستیم که حمله می کنیم اما مقابل رئال این گونه نخواهد بود. رئال می تواند توپ را از ما بگیرد. سال گذشته مقابل سیتی 45 درصد تملک توپ داشتیم. نه به این خاطر که توپ را نمی خواستیم بلکه به این خاطر که توپ را از ما گرفتند. به همین خاطر سعی کردیم هماهنگ شویم و بهتر دفاع کنیم. قطعا آماده سازی خوبی برای بازی خواهیم داشت. شاختار بازیکنان خوب و باکیفیتی داشتیم هر چند که کرونا به ما ضربه زده است. اخیرا ده غایب مهم در تمرینات داشتیم.|

مصدومیت راموس:”راموس بازیکن بزرگی است اما رئال وقتی بازیکنی را ندارد از بازیکن دیگری به جایش استفاده می کند که 50 میلیون یورو قیمت دارد. قطعا اگر راموس نباشد غایب مهمی خواهد بود اما اگر بخواهیم مقایسه کنیم… اخیرا ده غایب داشتیم که اگر به بازی برسند هم فقط می توانند 20 دقیقه بازی کنند. در بازی اخیرمان با هفت بازیکن 20 ساله بازی کردیم.”

انتقادها از زیدان:” فوتبال خیلی ناسپاس است. چطور می توان از زیدان انتقاد کرد؟ کاریزمای بالایی دارد. مربی بسیار خوبی است. او لالیگا را برده و قبلا هم چمپیونزلیگ را برده بود. تا پیش از این صدرنشین بودند. به تیم های دیگر نگاه کنید. لیورپول هفت گل خورد و اخیرا سیتی هم شکست پرگلی داشت. همه تیم های بزرگ در شروع فصل مشکلاتی داشتند. شرایط خیلی مشکلی است.”

بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه دی استفانو :” من برنابئوی مملو از جمعیت را ترجیح می دادم. بازی کردن در والدبباس عجیب است. آن جا را می شناسم چرا که قبلا بازدید کردم و فوق العاده است. برای یکی از سمینارهای یوفا به آن جا رفته بودم. تجهیزات بی نظیری است اما برگزاری بهترین تورنمنت دنیا در آن جا کمی عجیب است. اما این هم شرایط عجیب کروناست که باید تغییر کند.”

گروه:” به نظرم سخت ترین گروه ممکن است هر چند که انتقادی ندارم. باید لذت ببریم و برای دوئل های بزرگ آماده شویم. انگبزه بالایی داریم. گروه خیلی سختی است. رئال مادرید، اینتر و گلادباخ. شاید برخی در مورد تیم آخر صحبت نکنند اما فوق العاده هستند. خنده ام می گیرد که به آنها بها نمی دهند. همان هایی آها را دستکم می گیرند که پارسال می گفتند آتالانتا تیم ساده ایست اما دیدید که چگونه بودند. باید مراقب تیم آلمانی باشیم.”

مشکل گلزنی رئال مادرید:” وقتی از رئال صحبت می کنیم در مورد بنزما، مودریچ، آسنسیو، وینیسیوس، راموس و … صحبت می کنیم. تیم فوق العاده ای دارند.”

رونالدو:” وقتی تیمی رونالدو را دارد، هرگز نباید اجازه رفتنش را بدهد، هرگز! او بهترین است. فرصت طلب ترین بازیکن دنیاست. یک ماشین گلزنی است و فداکاری می کند. او بهترین است. کریستیانو سابقه و گذشته بی نظیری دارد. در 11 سالگی در لیسبون برای فوتبالیست شدن آماده شد و خانه اش را ترک کرد. او ساختمانی خودساخته است. از نظر من بهترین الگو برای هر بچه ایست. “