مرجع خبری رئال مادرید : هرگز زمان خوبی برای شکست خوردن وجود ندارد اما زمانی که بازیهای مشکل در پیش است، یک طوفان کوچک می تواند همه چیز را آشفته کند. در حقیقت رئال مادرید در حالی مقابل کادیز شکست خورد که باید در چمپیونزلیگ مقابل شاختار و بعد از آن در لالیگا مقابل بارسلونا بازی کند.

هرگز زمان مناسبی برای شکست خوردن وجود ندارد اما گاهی اوقات این شکست حس بدتری دارد و حس و حال رئال مادرید پس از شکست مقابل کادیز نیز همین است چرا که رئال مادرید حالا با روحیه ای ضعیف اماده بازیهای سخت و حساس پیش رو می شود.

رئال در ابتدا باید در اولین بازی چمپیونزلیگی خود به مصاف شاختار برود و بعد از ان نوبت تقابل با مسی و بارسلونا در نیوکمپ خالی خواهد بود. قطعا رئال باید در نیوکمپ با نتیجه ای غیر از شکست از زمین خارج شود چرا که در غیر این صورت بحران روحی تیم دوچندان خواهد شد. به هر صورت زیدان باید تا چهارشنبه راهکاری پیدا کند تا با غلبه بر تی اوکراینی حس و حال و تیم بهتر شود.

بازی مقابل کادیز نشان داد که مشکلات رئال مادرید به عنوان قهرمان لالیگا کم نیست و زیدان باید مسائل زیادی را حل کند تا بتواند تیمش را روی فرم بیاورد.