مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید چهارشنبه در مقابل شاختار دونتسک اولین بازی چمپیونزلیگی خود را خواهد داشت.این بازی برای رودریگو گوئس می تواند بازی خوبی باشد.

در حقیقت رودریگو فصل گذشته در پنج تا از هشت بازی اروپایی رئال مادرید حضور داشت و در چهار تا فیکس بود تا به نوعی لیگ قهرمانان به تورنمنت محبوبش تبدیل شود. رودریگو مجموعا 331 دقیقه بازی کرد که چهار گل زد و سه پاس گل داد. او فصل گذشته روی هفت گل اروپایی رئال نقش داشت یعنی هر 47.28 دقیقه یا گل زد و یا پاس گل داد تا مشخص شود که چمپیونزلیگ تورنمنت محبوبش است.

بهترین شب اروپایی رودریگو گوئس در مقابل گالاتاسرای در برنابئو بود که هت تریک کرد هر چند که اولین حضورش در استانبول بود که رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر برنده شد. او در مقابل تیم ترکیه ای با 18 سال و 301 روز سن به دومین بازیکن جوان بازیکن تاریخ از نظر هت تریک در چمپیونزلیگ تبدیل شد. البته رائول با 18 سال و 113 روز سن با هت تریک مقابل فرانس واروش همچنان رکورد تاریخ را در اختیار دارد. رودریگو در بازی با سیتی در اتحاد به بنزما پاس گل داد. او در این فصل هم 91 دقیقه در رئال بازی کرده که یک پاس گل داده است.