مرجع خبری رئال مادرید : بازیکنان اسبق رئال مادرید و بارسلونا در مورد ال کلاسیکوی پیش رو صحبت کردند و گفتند:”برای پایان فصل تعیین کننده نیست اما برای شرایط روحی دو تیم بازی مهمی است.

کلایورت:” بازی خیلی زود برگزار می شود و در رتبه پایانی تیم ها نقش زیادی ندارد. تیم های کوچک زیادی هستند که می توانند تیم های بزرگ را شکست بدهند اما ال کلاسیکو، ال کلاسیکو است. ببازیهایی که رئال و بارسا در آن شکست می خورند می توانند خیلی چیزها را عوض کنند.”

گوتی:” برای لالیگا بازی تعیین کننده ای نیست اما از نظر ذهنی برای تیم بازی مهمی است. این یک آزمون برای هر دو تیم است و ببینیم که شرایط در لالیگا چطور پیش خواهد رفت. من هیجان زده می شوم که جوان ها عملکرد خوبی داشته باشند. امیدوارم که فاتی و وینیسیوس بازی کنند و می توانند به لالیگا خیلی کمک کنند.دوست دارم نیمار و امباپه به رئال مادرید ملحق شوند. برای بارسا بازیکنی را پیشنهاد نمی کنم چون گریزمن را دارند.”

اتوئو:”عجیب است که بازی در یک استادیوم بسیار زیبا ، بدون هوادار برگزار شود. بازیکنان سعی می کنند که یک نمایش زیبا را داشته باشند. دوست دارم مسی بازیکن تعیین کننده بازی باشد. دوست دارم امباپه و موکوکو از دورتموند به بارسا بروند و رئال هم خریدی نداشته باشد.”

هیرو:” بازی مشکلی خواهد بود. نمی دانیم که واکنش بازیکنان به نبود هواداران چطور است. شاید برای تیم مهمان و برای داور کار راحت تر باشد. باید با شرایط جدید هماهنگ شویم اما امیدواریم هر چه زودتر هواداران برگردند. قبلا این رقابت خیلی ملی تر بود و حالا بین المللی تر شده است. ال کلاسیکو در سطح جهان بازی مهمی است. حضور استویچکوف باعث می شد که بازیها همیشه خاص و جنجالی باشند. خاطراتی از او دارم که ترجیح می دهم تعریفشان نکنم. به نظرم رئال و بارسا به خرید در خط حمله نیاز دارند که هالند می تواند گزینه مناسبی باشد.”

ردوندو:”خیلی مشکل است که در مورد مدعیان در این بازی صحبت کنیم. گذشته دو تیم در این بازی مهم نیست. باید ببینیم چه می شود. ال کلاسیکوها همیشه بازیهایی شگفتی ساز هستند. سعی می کنیم که از تک بازی لذت ببریم. به عنوان یک رئالی نمی توانم احساساتم را پنهان کنم. خاطرات خوشی از ال کلاسیکوها دارم. یادم است که یکی از بازیها را به علت مصدومیت از سکوها دیدم که با نتیجه پنج بر صفر پیروز شدیم و نمایش بی نظیری بود. یک جشن برای رئالی هاست.برای رئال مادرید منطقا امباپه و کاماوینگا گزینه های منسابی هستند. ادواردو از نظر تکنیکش من را یاد گوتی می اندازد. برای بارسا هم لوتارو می تواند گزینه مناسبی باشد.”

پویول:” شانس تیمی بیشتر نیست. هر دو تیم بی نظیر هستند. دو تیم در هفته آخر اذیت شدند. مطمئنم که بارسلونا انگیزه زیادی برای انتقام دارد و امیدوارم که برنده شوند.”

فرناندو سانز:” این اولین ال کلاسیکوی دوران کروناست و هواداری در کار نخواهد بود اما لالیگا همچنان روی محصول خود سرمایه گذاری می کند تا یک نمایش جالب برای هواداران باشند و لذت ببرند. در هر چهار قاره مراسم هایی وجود خواهد داشت.”

فورلان:” ال کلاسیکو همچنان بازیکنان بزرگی همچون فاتی، مسی ، گریزمان، والورده، کروس، بنزما و … را خواهد داشت و دیدنش زیباست. سوارز با خاطره خوشی جدا نشد. این اتفاق بارهای زیادی رخ می دهد. در زندگی هیچ کسی بی جایگزین نیست. بارسا بازیکنان خوب دیگری نظیر مسی، کوتینیو، گریزمن و فاتی دارد. سوارز همه تلاش خود را داشت و یک اسطوره در بارسلوناست. دوست دارم هری کین و امباپه به رئال و لواندوفسکی و هالند به بارسا ملحق شوند.”

لوئیز گارسیا:”کل دنیا نگاهش را به مسی دوخته است. لحظات مشکلی را پشت سر گذاشته است. آنسو فاتی نیز می تواند تفاوت ایجاد کند. قطعا مسی بازیکنی است که جلب توجه خواهد کرد.به نظرم ایساک گزینه مناسبی برای هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا است. البته امباپه و نیمار هم تفاوت ایجاد می کنند.”

پیرس:”گریزمن کیفیت و توانایی حضور مقابل بارسا را دارد اما باید در سطح تیم ملی فرانسه باشد. باید بهترین عملکردش را داشته باشد. بهترین پستش این است که پشت مهاجم بازی کند اما در حال حاضر در سمت راست بازی می کند. باید باهوش باشد و با سبک جدیدش هماهنگ شود. دوست دارم امباپه و هالند برای رئال مادرید و فن دایک و لوتارو برای بارسلونا خریده شوند.”

ژابی آلونسو:” من دوست دارم نیمار به بارسا و امباپه به رئال مادرید برود. بازیکنان جوان و تعیین کننده ای هستند. امباپه با نشاط و سرعتش می تواند به تیمش کمک کند.”

سراز:” دوست دارم مسی به رئال مادرید ملحق شود و نیمار هم به بارسلونا.”

باپتیستا:”هالالیگا ها همیشه متفاوت هستند و شروعشان مشکل است. رئال مادرید پروژ] قبلی خود را ادامه داده است اما برای هر تیمی تقابل با آنها مشکل است. رئال مادرید باید سطحی که می خواهد را به به دست بیاورد. من دوست دارم نیمار به بارسلونا ملحق شود چون مشخصه هایش به این تیم می خورد و هالند هم گزینه مناسبی برای رئال است چرا که مهاجمی گلزن و ارزشمند است و همه چیز برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مهاجمان دنیا ردا دارد.”

اورزائیز:” به نظرم رئال و بارسا برای لوتارو گزینه های مناسبی هستند. بازیکن جوانی است. آسان نیست که در رئال و بارسا بازی کنی اما بازیکن جوانی است که در اینتر موفق شده است. هر دو تیم به او نیاز دارند.”

والدراما:” امباپه برای رئال مادرید و نیمار برای بارسلونا گزینه های مناسبی هستند. بازیکنان باکیفیتی هستند.”

پانتیچ:” امباپه برای رئال و واردی برای بارسلونا گزینه های مناسبی هستند. بارسا به گل نیاز دارد و نیمار گزینه مناسبی نیست چرا که حضورش به فاتی ضربه می زند.”

سنا” امباپه می تواند با هر تیمی هماهنگ شود اما رئال مادرید گزینه مناسب تری برایش است. نیمار هم مشکلی برای حضور در بارسا ندارد.”

ورو بوکته (زنان):” به نظرم سون از تاتنهام گزینه مناسبی برای رئال است و برای بارسا هم بازگشت تیاگو گزینه خوبی است. دسوت دارم برگردد.”

آلبلدا:”با حرفهای گوتی در مورد بارسا موافق هستم اما همین طور در مورد رئال چرا که دوست ندارم بازیکنی بخورند اما اگر بخواهم انتخاب کنم، لوتارو و امباپه.”

کانوته:” کاماوینگا کلاس بالایی دارد و برای رئال گزینه مناسبی است.”

مندیتا:” رئال و بارسا به مهاجم  نیاز دارند. هالند و امباپه.”

فوتره:” اگر امکانش بود دوست داشتم مورینتس و اتوئو به ترکیب فعلی رئال و بارسا ملحق شوند اما مشکل است و به همین خاطر دوست دارم رونالدو به رئال و نیمار به بارسا ملحق شود.”

مورینتس:” سخت است که آینده را پیش بینی کنم اما سن خط هافبک رئال بالا رفته و مرینو می تواند گزینه مناسبی باشد. هری کین برای هر دو خط حمله رئال و بارسا مناسب است.”

آدوریز:” من میکل مرینو و داوید سیلوا را برای بارسا انتخاب می کنم وایساک یا اویارزابال برای رئال مادرید. بدین ترتیب سوسیه داد برای فینال کوپه تضعیف می شود!”