مرجع خبری رئال مادرید : مارسلو یکی از مقصران شکست روز شنبه مقابل کادیز بود. بازیکن برزیلی پس از پیروزی مقابل وایادولید دومین بازی فصل خود را داشت که عملکرد جالبی نداشت. در حقیقت مارسلو دو سال و نیم است که ناامیدکننده ظاهر می شود و هواداران را ناامید می کند.

مارسلو از تابستان 2018 تا کنون 55 بار در ترکیب اصلی قرار گرفته که حاصلش 30 برد، هفت تساوی و فقط 18 شکست بود. در حقیقت او در یک سوم بازیها باخته و فقط 54 درصد را برده است. رئالی ها با مارسلو 46 درصد بازیهایشان را نبرده اند. اگر فقط به لالیگا نگاه کنیم، مارسلو 38 بازی داشته که 50 درصد با برد به اتمام رسیده، 13 درصد با مساوی و 37 درصد با شکست. یعنی از هر دو بازی که بازیکن برزیلی فیکس بوده، رئال یکی را نبرده است. در حقیقت مارسلو در 38 بازی مارسلو 62 امتیاز گرفته است! از این هجده شکست، سیزده تا در فصل 19-18 بودند، چهار تا در فصل گذشته و یکی هم مقابل کادیز.

اما بد نیست که آمار مارسلو را با رقبایش در این دو سال یعنی رگیلون و مندی مقایسه کنیم. رگیلون در فصل 19-2018 در رئال مادرید پانزده برد، یک تساوی و شش شکست داشت یعنی 68 درصد بازیها با برد تمام شد، 4.5 درصد با مساوی و 27 درصد با شکست. مندی نیز درلالیگا با  رئال 22 برد، 16 پیروزی داشته و هرگز در زمان فیکس شدنش در لالیگا شکست نخورده است. البته در چمپیونزلیگ دو شکست مقابل سیتی داشته و مقابل پی اس جی نیز باخته است. در حقیقت مندی 69 درصد برد ، 21 درصد تساوی و فقط ده درصد شکست در رئال را داشته است.