مرجع خبری رئال مادرید : بدون سرجیو راموس تمام تمرکزها روی میلیتائو است. مدافع برزیلی فصل را با مصدومیت شروع کرد  و شنبه گذشته در شکست مقابل کادیز اولین 45 دقیقه فصل خود را داشت که عملکرد خوبی داشت : 43 پاس داد که 39 تایش به مقصد رسید، از هفت دوئل چهار تا را برد، چهار توپ لو داد و پنج توپربایی داشت.

میلیتائو در فصل گذشته اولین فصل حضورش در رئال را داشت که شروع کارش با شکست هایی نظیر پی اس جی و مایورکا همراه شد اما به تدریج شرایطش بهتر و بهتر شد و به خصوص بعد از قرنطینه نمایش قابل قبولی داشت.

امشب زوج میلیتائو – واران کنار هم قرار می گیرند که البته تجربه حضور قبلی آنها خوشایند نبود و به شکست مقابل منچسترسیتی با اشتباهات مدافع فرانسوی همراه شد که البته در آن شب ادر عملکرد خوبی داشت.

برای بازی امشب به نظر می رسد که فیکس شدن مندی، واران و میلیتائو قطعی است اما از میان ناچو و مارسلو یکی بازی می کند. هر دو از مقصران بازی با کادیز بودند اما زیدان چاره دیگری ندارد. اگر ناچو بازی کند، در پست دفاع راست قرار می گیرد در حالی که اگر مارسلو بازی کند، مندی مجبور می شود که در پست دفاع راست بازی کند. باید دید که تصمیم نهایی زیدان چیست. او پنج گزینه برای خط دفاعی دارد که باید تصمیم نهایی را بگیرد.