مرجع خبری رئال مادرید : کیلور ناواس دروازه بان پاریسن ژرمن در مصاحبه با ال پایس در مورد دوران حضور خود در رئال مادرید صحبت کرد.

تفاوت پی اس جی و رئال مادرید:”  همیشه برای فصل جدید انتظارات جدیدی ایجاد می شوند. اگر ببری از تو انتظار دارند که دوباره برنده شوی  (پس از چمپیونزلیگ هایش با رئال مادرید) و وقتی شکست می خوری انتظار دارند که فصل بعد برنده شوی (با پی اس جی ). فرقی ندارد چرا که در نهایت همیشه این شرایط وجود دارند.”

جدیت در رئال مادرید در مقابل رقصیدن با نیمار:”شخصیت ها فرق دارند… در فوتبال در هر جا جشن به یک شکل است و اردوی قبل از بازی به شکلی دیگر. در گذشته اگر بازیکنی در رختکن تلفن داشت، بی احترامی بود چرا که به این معنی بود که تمرکز ندارد اما در دنیای امروز خیلی ها به موسیقی نیاز دارند و از موسیقی استفاده می کنند تا قبل از بازی تمرکز کنند. باید هر بازیکنی با هر شخصیتی را درک کنی و هر کسی با شکل و تمرکز خودش وارد بازیها می شود.”

انتقام از رئال مادرید در فصل گذشته :” در رئال صد در صد به من اطمینان داشتند و در پی اس جی هم حقیقتا راحت هستم. فصل قبل به هیچ وجه به دنبال انتقام از رئال نبودم چرا که هرگز به این فکر نمی کنم که “باید دهان فلانی را ببندم.” هرگز این کار را نکردم و دوست ندارم چنین کاری انجام بدهم. می خواهم حرفه ای باشم چرا که این گونه می توانم خانواده ام را خوشحال کنم. هرگز چنین فکری نمی کنم. سعی می کنم از هر بازی لذت ببرم.”

محبت هواداران رئال مادرید:” سالها از پیراهن رئال دفاع کردم و در آن جا حضور داشتم. این بخشی از زندگی من بود . هواداران رئال همیشه برخورد خوبی با من داشتند . من با آنها برخورد صادقانه ای داشتم و محبتشان را به دست آوردم و از صمیم قلبم از آنها متشکرم.”