مرجع خبری رئال مادرید : مارکو آسنسیو هافبک مایورکا در مورد آخرین شرایط تیم با “دی ماریو” یوتیوبر سرشناس صحبت کرد.

مدیریت فشار روی تیم:”امسال انگیزه خیلی بالایی دارم. سال مشکلی را به خاطر مصدومیت پشت سر گذاشتم و وقتی مصدوم بودم فهمیدم که شاید به اندازه کافی قدر سلامتی خود را نمی دانیم. سخت تلاش کردم تا امسال سال خوبی برای من باشد.”

تثبیت جایگاهش در ترکیب با نخریدن بازیکن و جدایی بیل:” همیشه اعتماد زیدان را حس می کردم. حالا سعی می کنم که درون زمین خودم را ثابت کنم. امسال انگیزه زیادی داریم.”

مشکل نخریدن بازیکن:” در مورد این موضوع خیلی صحبت شده است اما فکر می کنم که بهترین ترکیب دنیا را داریم. همه می خواهیم بازی کنیم و مهم این است که انگیزه داشته باشیم چرا که تقویم خیلی پرفشار است.”

سویا و اتلتیکو:” اتلتیکو سالهاست که برای لالیگا تلاش می کند و سویا مربی بزرگ و تیم بزرگی دارد. قطعا یکی از حریفان برای قهرمانی لالیگا هستند.”

رقبا در چمپیونزلیگ:” همیشه مدافع عنوان قهرمانی یکی از رقبای سرسخت است. چمپیونزلیگ خیلی مشکل است و این به دستاوردهای ما ارزش می دهد. هر فصل تیم ها آماده تر می شوند. سال مشکلی در پیش است اما سعی می کنیم به فینال برسیم.”

وقتی مصدوم شدی به این فکر کردی که ممکن است دیگر برنگردی؟” در ابتدا مهم این است که اطلاعات دقیقی داشته باشی. من اطلاعی نداشتم که چه شرایطی وجود دارد و سوالات زیادی می پرسیدم. وقتی که تفکر مشخصی پیدا می کنی و اطلاع پیدا می کنی، با خودت فکر می کنی که کار سختی وجود دارد اما باید هر چه زودتر برگردد. از اولین روز همین بود.”

بدترین خاطره از مصدومیت:” مسیری که از آمبولانس به بیمارستان طی کردم. دردی شدید داشتم. امبولانس خیلی سریع حرکت می کرد. من با موبایل با خانواده ام صحبت می کردم. خیلی مشکل بود. این مصدومیت باعث شد تا بیشتر به سلامتی اهمیت بدهم و دوباره از فوتبال لذت ببرم. از نظر ذهنی  خیلی قدرتمندتر شدم و تمرینات و آماده سازی را جدی گرفتم. سعی کردم که بیشتر به نکات مثبت فکر کنم تا منفی.”

حس می کنی که قوی تر از قبل هستی؟” شرایط خوبی دارم. در پایان فصل گذشته همچنان سعی می کردم که ریتم بازی را پیدا کنم. همه چیز بسیار مشکل و کند وجود دارد اما سعی کردم که احساس کنم که سریع و قدرتمند هستم و نیاز دارم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و شرایط خوبی داشته باشم.”

بازگشت و گلزنی پس از 25 ثانیه:” کمی جنون امیز بود. از گوشه زمین وارد شدم، توپ دفع شد و به من رسید… در آن لحظه یاد یازده ماه بازی نکردنم افتادم و انفجار احساسات درونم ایجاد شد. نمی توانستم جلوی اشک هایم را بگیرم. یاد همه چیز افتادم، خانواده ام، پزشکان و … همه چیز خیلی خاص بود.”

شوت از راه دور:” همیشه بازیکن جسوری بودم. خوب شوت می زدم و می دانستم که باید از این ویژگی استفاده کنم.”

تغییر شماره با 11 :” با شماره 20 دورانی را داشتم و دوست داشتم که شماره جدید را داشته باشم. فرصت پوشیدن شماره 11 ایجاد شد. آن را دوست داشتم و انتخابش کردم. می خواهم در این باشگاه با این شماره پیشرفت کنم.

راست است که می توانستی به بارسلونا بروی ؟” بله می توانستم اما باشگاه های دیگری هم بودند. همیشه تیم های بزرگ جویای شرایط تو هستند. من وقتی به رئال مادرید ملحق شدم همه چیز خیلی سریع پیش رفت. همه چیز عالی بود و استقبال بی نظیری از من داشتند. وقتی فرصت حضور در رئال ایجاد شد، نمی توانستم رد کنم.”

نادال به پرز توصیه کرد تو را بخرند؟” این طور می گویند! نادال خیلی فوتبال و رئال را دوست دارد. عمویش مدیر ورزشی مایورکا بود. به رافا زنگ می زند و می گوید که ” یک بچه خیلی خوب وجود دارد که باید در رئال بازی کند.” منظورش من بودم و همه چیز این گونه شروع شد.”

پیشنهاد لیورپول:” باشگاه های زیادی در خیلی از لحظات ممکن است به تو ابراز تمایل کنند اما می خواهم در رئال بمانم و در این جا موفق شوم.”

اسطوره بچگی در کنار زیدان:”رائول. می خواستم که از او الگو بگیرم چرا که اسپانیایی بود و کاپیتان بود و به هواداران رئال مادرید چیزهایی فراتر از گل می داد. او الگوی بسیار خوبی برای من و هواداران بود.”