مرجع خبری رئال مادرید : مارکو آسنسیو چهارشنبه گذشته و در مقابل شاختار یکی از ضعیف ترین بازیکنان رئال بود. او در پست محبوبش یعنی بال راست قرار گرفت اما نتوانست عملکرد جالبی داشته باشد. مارکو در این بازی دو شوت زد و از 46 پاسی که داد، 42 پایش به مقصد رسید اما 14 بار توپ را لو داد و فقط دو توپ ربود. او به چرخش توپ کمک کرد اما در خط حمله رئال درخشش کافی را نداشت.

آسنسیو امیدوار بود که امسال فرصت شکوفایی او باشد اما فعلا نتوانسته بدرخشد. مارکو در چهار بازی و 236 دقیقه حضور داشته که نه گل و نه پاس گل داشته است. فصل گذشته دچار مصدومیتی شدید شد اما با این وجود در پایان فصل 334 دقیقه داشت که سه گل زد و یک پاس گل داد اما در فصل جدید عملکرد جالبی نداشته است.

حالا ال کلاسیکو فرصت جدیدی است که آسنسیو در این بازی بدرخشد. مارکو خاطرات خوشی در ال کلاسیکو دارد. او در سوپرجام اسپانیا 2017 دو سوپرگل به بارسا زد و نقش بزرگی در قهرمانی رئال ایفا کرد. فردا مشخص نیست که زیدان به مارکو به عنوان یار فیکس بازی می دهد یا نه اما مارکو حتی اگر به عنوان یار تعویضی هم وارد زمین شود باید به دنبال درخشش باشد.

آسنسیو مجموعا چهارده بازی مقابل بارسا داشته که حاصلش فقط دو برد بوده که تنها بردهایش مربوط به همان شب هایی بوده که خودش هم گل زده است. او در رئال دو برد، پنج  شکست و سه تساوی مقابل بارسا داشته و با اسپانیول نیز سه شکست و یک تساوی.