مرجع خبری رئال مادرید : زیدان سرمربی رئال مادرید در مورد بازی مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو صحبت کرد.

رئال مادرید احیا شد:”ّله همین طور است. بازی کاملی داشتیم. این بازی سه امتیاز داشت، فقط همین. حالا باید لذت ببریم و استراحت کنیم. سعی می کنیم که لذت ببریم و به بازی سه شنبه فکر کنیم چون زمان کمی داریم. می دانیم که در این روزها انتقادهایی وجود داشت… اما باید ارامش داشته باشیم و به بازیهایمان فکر کنیم.”

انتقادها:” نمی دانم که نسبت به من یا تیم بی عدالتی شده یا نه… از بازیکنانم راضی هستم. خوب جنگیدیم و زمانی که این اتحاد را می بینی به این معنی است که تیم شخصیت بالایی دارد. امروز مثل یک تیم ظاهر شدیم. به تیمی که دارم افتخار می کنم. برای بازیکنانم خوشحال هستم. این پیروزی متعلق به کل تیم است. بازی کاملی داشتیم.”

از این که به شما تردید کنند خسته شدید؟” بازی خوبی داشتیم. مقابل تیمی بازی می کردیم که باز بازی می کرد و به دنبال بازی زیبا بود. از بازیکنانم راضی هستم چرا که در نهایت و بعد از حرفهایی که زد شب خوبی داشتیم. بعد از گل مودریچ دیدید که تیم متحد است. آنها درون زمین می جنگند و می توانیم از شرایطی که داریم، لذت ببریم.”

حس می کنید که  نسبت به شما بی عدالتی شده؟” نمی دانم بی عدالتی شده است یا نه. در نهایت چیزی عوض نمی شود و بارها جنگیدیم. می توانم به تیمم افتخار  کنم. مقابل تیمی بازی می کردیم که در زمین خودش می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند و ما دو، سه موقعیت داشتیم تا گلهای بیشتری زدیم. از نظراتی که در موردمان داده شده لذت می بریم. باید خوب استراحت کنیم و فکر کنیم.”

در هفته گذشته برای تیم چه اتفاقی رخ داد؟” هر کسی توضیحی دارد. مشکلاتی در بازیهای قبلی داشتیم و این اتفاقات رخ می دهد. باید به امروز فکر کنیم. می خواهیم بازی امروز را تکرار کنیم. قبلا هم بازیهای خوبی داشتیم. سال گذشته بازی های خوب زیادی داشتیم و باید هماهنگ شویم اما گاهی نمی توانستیم موفق شویم. هر روز شما می توانید نظر بدهید. امروز می توانیم خوشحال باشیم و لذت ببریم.”

شما و تیم دهان ها را بستید؟” ما برای این این جا نیستیم. به تلاش ادامه می دهیم. به کار خودمان باور داریم. مثل یک تیم ظاهر شدیم. به بازیکنان باور داریم. در دفاع بسیار منسجم بودیم آن هم در حالی که مقابل تیمی نظیر بارسا بازی می کردیم. فضاهای خود را پیدا کردیم و خوشایند بود.”

راموس:” سرجیو را به خوبی می شناسیم اما نه فقط به عنوان بازیکن بلکه حضورش برای تیم ما خیلی مهم است. برای تیم خوشحال است. مهم است که ببینیم تیم مثل امروز بازی می کند. سه امتیاز را کسب کردیم و خوب بود که سرجیو مصدومیتی نداشت.”

پنالتی روی راموس:” داور کار خودش را می کند، صحنه را بازبینی کرد و پنالتی گرفت. هرگز در مورد داوران صحبت نمی کنم. کارشان مشکل است و نمی خواهم در این باره صحبت کنم. لایق برد بودیم چرا که با نتیجه سه بر یک برنده شدیم و می تاونستیم گلهای بیشتری بزنیم. شایسته پیروزی بودیم.”