مرجع خبری رئال مادرید : مارکا از هواداران در مورد اتفاقات ال کلاسیکو و نتایج آن صحبت هایی انجام داد.

در این نظرسنجی، 71 درصد نتیجه ال کلاسیکو و پیروزی رئال مادرید با نتیجه سه بر یک را عادلانه دانستند، 21 درصد مساوی را نتیجه عادلانه تری دانستند و فقط هشت درصد گفتند که بارسلونا مستحق پیروزی بوده است.از سویی در این نظرسنجی 38 درصد زیدان و نقشه هایش را عامل پیروزی رئال مادرید دانستند، 32 درصد داور ویدیویی، 18 درصد ضعف ساختاری بارسلونا و فقط 12 درصد توپگیری های کورتوا.

در نظرسنجی در مورد بهترین های رئال مادرید هم راموس، کورتوا و فدریکو به ترتیب 28 ، 25 و 24 درصد رای آوردند و با رایی تقریبا مشابه بهترین ها شدند. دو تای اول در فصل گذشته از مهمترین بازیکنان رئال مادرید بودند و سومی که فصل گذشته یکی از پدیده ها بود حالا جایگاهش را تثبیت کرده است.

به شکل غیرمنتظره ای لوکاس وازکز هم 9 درصد رای آورد. هافبک گالیشایی در پست دفاع راست خدمت کرد که عملکرد خوبی داشت و توانست محبوبیت هواداران را به دست بیاورد.کروس و بنزما هم هفت درصد رای آوردند.

در پاسخ به این پرسش که چه کسی از این ال کلاسیکو بیشتر سود برد، زیدان 64 درصد رای گرفت، لوکاس 16 درصد، والورده 11 درصد، کورتوا هفت درصد و کروس دو درصد.مسی هم با 41 درصد بدترین بازیکن بارسا شد.