مرجع خبری رئال مادرید : جنگ سرد میان پرز و دی ماریا ادامه دارد. بازیکن آرژآنتینی در مصاحبه با رادیو آمه ریکا گفت :” حرفهای او را دیدم. برای این که دستمزدم به اندازه رونالدو باشد باید توپ طلا ببرم.”

وی در ادامه گفت :” هرگز نمی خواستم از رئال بروم. هرگز این را نخواستم.” و در ادامه گفت :” در جام جهانی فقط به مسابقت فکر می کنم. نمی دانم روزنامه های اسپانیایی از کجا خبر می سازند. به هر صورت می گفتند که فروش من با 75 میلیون یورو برای اقتصاد رئال خیلی خوب بوده است و هزینه هایشان را جبران کرده است.”

دی ماریا در این باره که آیا دوست داشته در رئال بماند یا نه نیز گفت :” هیچ کس به من و وکیلم نگفت که بمانیم و به همین خاطر فکر کردیم که می خواهند مرا بفروشند.”

ال فیدئو در مورد روابطش با پرز گفت :” رابطه چندان نزدیکی با او نداشتم. وقتی قرارداد امضا کردم یا تمدید کردم هم او را ندیدم. ” و در مورد رباطه اش با هواداران گفت :” کاسیاس و راموس به من گفتند که تا کنون صدای تشویقی مثل صدای تشویق هواداران برای من در بازی مقابل اتلتیکو نداشتند. هواداران تا سرحد مرگ مرا دوست داشتند … اما این چیزها می گذرند. گاهی باید رفت و به سمتی دیگر نگاه کرد.”

دی ماریا، آنجلوتی را نیز مقصر نمی داند:” زمانی که کل دنیا می خواستند مرا بکشند به من فرصت داد. از او ممنونم. مرا در پستی دیگر در زمین قرار داد تا بتوانم در کنار بیل در ترکیب باشم. هیچ مشکلی با او ندارم . رابطه ام با او خوب است.”

وی همچنین افشا کرد که رئال در نامه ای رسمی خواستار بازی نکردن او در فینال جام جهانی شده است:” آنها یک نامه رسمی فرستادند. من سخت تلاش می کردم تا در فینال بازی کنم اما می دانستم که اگر بازی کنم به احتمال 90 درصد مصدومیتم تشدید می شود. اما وقتی آن نامه را دیدم آن را پاره کردم. با هیچ کس در باشگاه در این باره صحبت نکردم ، سابیا کسی بود که باید تصمیم می گرفت نه رئال.”

دی ماریا در مورد رونالدو گفت:” او همیشه در کنار من بود. نمی دانم تا چه زمانی دوام می آورد!”