مرجع خبری رئال مادرید : مونشن گلادباخ سه شنبه شب محک بزرگی برای رئال مادرید پس از بازی نیوکمپ است. رئال مادرید در صورت پیروزی در المان می تواند کلا از فشار خارج شود و به همین خاطر این بازی مهم است. اما کار زیدان راحت نیست. در حقیقت گلادباخ با هدایت مارکو رز حریف سرسختی برای رئال مادرید به شمار خواهد رفت.

رئال مادرید همان طور که در بازی مقابل شاختار در دی استفانو نشان داد، در مقابل حریفانی که در بازی دوندگی زیادی دارند، اذیت می شود. مارکو رز تیمی را ساخته که فوتبالی مستقیم را ارائه می دهد و بسیار سریع بازی می کنند. رز زمانی با کلوپ در ماینز کار کرده است و به عنوان مربی سالزبورگ با سبک کار تیم لایپزیش نیز آشنا شده است. در حقیقت لایپزیش همان تیمی است که با فوتبال زیبا و سرعتی خود به تیمی محبوب در فوتبال اروپا تبدیل شده است.

مارکو رز به عنوان سرمربی سالزبورگ تجربه قهرمانی چمپیونزلیگ جوانان را دارد. او در تیم بزرگسالان سالزبورگ نیز دو سال پیاپی قهرمان لیگ شد، یک جام حذفی را برد و به نیمه نهایی لیگ اروپا رسید. مارکو رز بخشی از نسل مربیان آلمانی است که می توانند در فوتبال اروپا موفق شوند. در سالهای اخیر توخل با دورتموند نامش را سر زبان ها انداخت و به پی اس جی رفت که در آن جا به فینال چمپیوزلیگ رسید. هانسی فلیک نیز در یک سال با بایرن پنج جام برده است. ناگلسمن سرمربی جوان لایپزیش هم آینده درخشانی دارد.