مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید به آلمان بر می گردد. بازی در این کشور سالها برای رئال مشکل ساز بود. در حقیقت تا سپتامبر 2000 ، رئال مادرید هیچ بازی در آلمان را با پیروزی پشت سر نگذاشته بود. در آن زمان رئال مادرید با پیروزی سه بر دو مقابل لورکوزن با دبل روبرتو کارلوس رکورد شکست .تا قبل از آن رئال مادرید تجربه تساوی 2-2 مقابل گلادباخ در سال 1976 ، تساوی بدون گل مقابل دورتموند در سال 1998 و شکست های سنگین مقابل گلادباخ، کایزرسلاترن و هامبورگ در اروپا را داشت.

اما در قرن 21 شرایط عوض شد. رئال مادرید از ده بازی اخیرش در آلمان شش تا را برده، سه تا را باخته و یکی را مساوی کرده است. رئال در این بازیها 22 گل زده و 14 گل دریافت کرده است. رئال در دو تا از ده بازی گل نخورده و در دو تای دیگر هم گل نزده است. رئال مادرید خاطرات خوشی از بازی در زمین بایرن در این سالها داشته که به طور مثال با نتیجه چهار بر صفر باواریایی ها را شکست داده است. رئال البته در سال 2014 و با آنچلوتی در زمین شالکه با نتیجه شش بر یک پیروز شد که هر کدام از سه عضو مثلث بی بی سی، دو گل زدند.

از این سه شکست دو تایش مقابل دورتموند بود، یکی با نتیجه چهار بر یک که به حذف از نیمه نهایی چمپیونزلیگ منجر شد و دیگری با نتیجه دو بر صفر که البته مانع از صعود رئال مادرید و کسب دسیما نشد. رئال مادرید در سال 2016 مقابل ولفسبورگ هم شکست خورد اما به مرحله بعدی رفت. در حقیقت از این سه شکست در آلمان فقط یکی دردناک بود و به حذف منجر شد.

رئال مادرید حالا برای اولین بار در قرن 21 به زمین مونشن گلادباخ می رود که باید دید در بروسیا پارک چه اتفاقی رخ می دهد.