مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در زمین مونشن گلادباخ به تساوی دو بر دو رضایت داد و حالا در چهار بازی پایانی باید نمایش بی نقصی داشته باشد تا به لیگ اروپا نزول نکند.

رئال مادرید پس از شکست مقابل شاختار در زمین مونشن گلادباخ هم شروع بدی داشت. این بار زیدان ترکیب و تعویض های بهتری هم چید اما حقیقت این است که ترکیبی که فلورنتینو پرز و رفقا ساخته اند، در سطح مسابقات اروپایی نیست و مشکلات در ان نمایان است.

ادن هازارد گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید از پس باز کردن دروازه خالی و زدن یک بغل پا هم بر نمی آید. صحنه ای که می توانست سرنوشت بازی را عوض کند و باعث پیروزی رئال مادرید شود. واران فرانسوی باز هم روی گل اول اشتباه کرد و نظم بازی رئال مادرید را به هم ریخت تا در حالی که رئال در کل نیمه اول تیم غالب میدان بود، با این اشتباه دروازه اش باز شود و گلادباخ در حالی که در نیمه اول کلا توی قوطی بود، با شکست به رختکن برود. فرلاند مندی در شبی که یکی از بدترین بازیهایش در رئال ار داشت روی گل دوم دو بار آفساید را پر کرد تا به پاشنه آشیل رئال مادرید تبدیل شود و عناصر هجومی تیم نظیر وینیسیوس هم شب جالبی نداشتند.

بنزما که در نیمه اول و اوایل نیمه دوم کلا محو بود بالاخره در پایان بازی به خودش آمد و با یک ضربه برگردان زیبا گل اول را زد.کاسمیرو که پاس گل اول را داده بود، گل دوم را زد تا جلوی فاجعه را بگیرد اما همچنان شرایط برای رئال مادرید دشوار است.

حالا رئال مادرید باید دو بازی پیاپی مقابل اینتر داشته باشد آن هم در حالی که اگر در هفته آینده مقابل تیم کونته پیروز نشود، باید غزل  حدافظی از لیگ قهرمانان را بخواند و تلاش کند تا حداقل در گروهش سوم شود که به لیگ اروپا صعود کند. حالا بازی هفته آینده مقابل اینتر حکم یک فینال بزرگ را دارد.