مرجع خبری رئال مادرید : دو غول فوتبال اروپا پس از مدتها مقابل هم قرار می گیرند. اینتر و رئال مادرید یک بازی سرنوشت ساز را در مرحله گروهی چمپیونزلیگ در روز سه شنبه خواهند داشت.

اولین تقابل رئال مادرید و اینتر در اروپا به فینال جام باشگاه های اروپا در شهر وین برمی گردد که رئال مادرید در فینال مغلو شد. رئال و اینتر در دهه هشتاد میلادی در جام یوفا به مصاف هم رفتند و در سال 1998 در مرحله گروهی چمپیونزلیگ به مصاف هم رفتند. رئال و اینتر 22 سال است که به مصاف هم نرفته اند اما در طول تاریخ وجه اشتراک های زیادی به خصوص در زمینه بازیکنان داشته اند.

در اواخر دهه و اوایل قرن بیست و یکم، روبرتو کارلوس، رونالدو نازاریو و لوئیز فیگو بین دو تیم جا به جا شدند که هر دو از مهمترین بازیکنان تاریخ هر دو باشگاه هستند. اینتر با فروش روبرتو به رئال مادرید مرتکب اشتباه بزرگی شد و او به یکی از بهترین دفاع چپ های تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. رونالدو نازاریودر اینتر دچار مصدومیت هایی طولانی بود اما فشار و اصرار خودش باعث شد تا به رئال مادرید ملحق شود. از سویی فیگو در پایان قراردادش با رئال مادرید راهی اینتر شد و دوران موفقی را در سن سیرو داشت.

وسلی اشنایدر هلندی در سال 2009 از رئال مادرید به اینتر رفت و توانست با این تیم سه جام در یک فصل ببرد و اخیرا نیز اشرف حکیمی با 45 میلیون یورو از رئال مادرید به اینتر رفته است. البته می توان به کواچیچ هم اشاره کرد که دوران نسبتا کوتاهی در رئال مادرید داشت یا زامورانو که از اینتر به رئال آمد. از سویی دیگر سیدورف نیز از اینتر به رئال مادرید آمد اما راهی میلان شد. سولاری و والترساموئل دیگر بازیکنان مشترک تاریخ دو باشگاه بوده اند. لوکاکو مهاجم بلژیکی که این روزها در اینتر می درخشد و به علت مصدومیت بازی سه شنبه را از دست داده هم زمانی مورد توجه رئال مادرید بود.