مرجع خبری رئال مادرید : اشرف حکیمی امشب به ورزشگاه دی استفانو برمی گردد. مربی فرانسوی هرگز مشکلی با اشرف نداشته است و از سویی مصدومیت کارواخال، اودریوزولا و ناچو و مثبت شدن تست کرونای میلیتائو باعث شده تا نبود یک دفاع راست نظیر اشرف بیش از هر زمان دیگری در رئال حس شود. البته لوکاس وازکز امشب فیکس می شود هر چند که گزینه دیگر این است که مندی در پست دفاع راست قرار بگیرد و مارسلو به پست دفاع چپ برود.

انتقال به اینتر، تصمیمی بود که خود اشرف حکیمی گرفت. زیدان مشکلی با ماندن بازیکن مراکشی نداشت اما اشرف می خواست به جایی برود که فیکس شدنش قطعی باشد در حالی که در رئال با حضور کارواخال چنین اتفاقی نمی افتد. اشرف پس از دو فصل حضور قرضی درخشان در دورتموند راهی اینتر شد که رئال مادرید از انتقالش 40 میلیون یورو نقد به علاوه پنج میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد دریافت کرد. البته اشرف در اینتر سالی 5 میلیون یورو به علاوه پاداش دریافت می کند که دستمزد قابل توجهی است. آنتونیو کونته علاقه خاصی به اشرف دارد و او را برای سیستم 2-5-3 مناسب می داند.

البته همچنان رئال مادرید بند اغوا را در قرارداد اشرف دارد و می تواند او را برگرداند. اگر اینتر پیشنهادی دریافت کند و به فکر فروش اشرف باشد باید به رئال مادرید خبر بدهد و رئال 72 ساعت فرصت خواهد داشت تا با این پیشنهاد برابری کند و او را برگرداند. رابطه رئال مادرید و اینتر خیلی خوب است و با توجه به این که کارواخال 28 ساله است، درها به روی بازگشت اشرف بسته نیست.

اشرف در اکتبر 2019 گفته بود که اگر روزی مقابل رئال قرار بگیرد و گل بزند، خوشحالی نمی کند. وی گفته بود:” اگر بخواهم صادق باشم، خوشحالی نمی کنم. رئال مادرید خانه من است،باشگاهی که به من کمک کرد و فرصت داد تا فوتبالیست شوم. تا همیشه از آنها متشکر هستم و نمی توانم خوشحالی کنم.”