مرجع خبری رئال مادرید : به نظر می رسد که رئال مادرید در پست مدافع میانی به مشکل خورده است. در حقیقت کاپیتان راموس در حال حاضر تنها مدافع میانی تیم است که قراردادش هفت ماه دیگر به اتمام می رسد و از سویی واران و میلیتائو عملکرد جالبی نداشته اند و ناچو نیز بر خلاف همیشه که معمولا سطح قابل قبولی داشت، امثال افت کرده و در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. شرایط چهار مدافع میانی رئال مادرید را مرور می کنیم:

سرجیو راموس: وابستگی رئال مادرید به کاپیتان در خط دفاعی خیلی زیاد است. در حال حاضر مشکل این جاست که هنوز توافقات برای تمدید قرارداد راموس انجام نشده آن هم در حالی که حدود هفت ماه تا پایان قراردادش با رئال مادرید مانده است. پرز و راموس در حال مذاکره هستند. البته در مقابل والنسیا هم راموس شب بدی داشت اما بی تردید مهمترین عنصر دفاعی رئال مادرید است. هواداران همه منتظرند تا قرارداد کاپیتان تمدید شود تا ماجرای رائول، کاسیاس و … برای او تکرار نشود.

واران: عملکرد این بازیکن در ماه های اخیر و از زمان بازی مقابل سیتی به بعد به شدت ضعیف بوده است. رافا دیگر آن دیوار دفاعی قدیمی نیست. دو اشتباه فاحش او مقابل سیتی باعث شد تا رئال از چمپیونزلیگ حذف شود و در شروع فصل جدید هم عملکرد جالبی نداشته است. او در دو بازی مقابل شاختار و والنسیا گل به خودی زده و در مجموع می توان گفت که افت فاحشی داشته و بازیکن قابل اتکایی نیست.

میلیتائو: بازیکن برزیلی بعد از یک سال و نیم نتوانسته خودش را در سطح فیکس بودن در رئال مادرید نشان بدهد. نقش او بسیار کمرنگ است و در بازیهایی که در ترکیب قرار می گیرد در حد فیکس بودن نیست و چیزی فراتر از یک ذخیره نشان نمی دهد. او قبل از شروع لالیگا مصدوم شد. ادر به علت ابتلا به کرونا دو بازی اخیر رئال را از دست داده است. او هم یکی از مقصران شکست مقابل شاختار بود.

ناچو: محصول آکادمی رئال مادرید هم چندان قابل اتکا نیست. او در سالهای قبل مدافعی قابل اتکا بود اما در حال حاضر به این سطح نرسیده است. مدافع میانی چهارم تیم است و تا سال 2022 قرارداد دارد. باشگاه مشکلی با رفتنش در تابستان بعدی ندارد چرا که سنش بالا رفته و باشگاه به دنبال نوسازی در ترکیب است.

خریدهای احتمالی: در چنین شرایطی رئال به دنبال تقویت در خط دفاعی است. یکی از گزینه ها داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ است که در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب خواهد شد و رئال می تواند به راهی او را بخرد. البته مشکل مربوط به دستمزد بالایش است. گزینه بعدی دایو اوپامکانو مدافع میانی لایپزیش است.