مرجع خبری رئال مادرید : اخیرا در گزارشی به هشت اشتباه بزرگ نقل و انتقالاتی رئال در سیالهای اخیر نظیر رگیلون و مارکوس یورنته اشاره کردیم که رئال مادرید بی دلیل فرصت استفاده از انها را از دست داد اما شش تصمیم هم به طور ویژه درست بوده اند، به خصوص در برخی موارد که جدایی این بازیکنان به پیشرفتشان کمک می کند:

خامس رودریگز: هافبک کلمبیایی شش سال پس از انتقالش به رئال شرایط خوبی نداشت. او در تیم زیدان جا نیافتاده بود و با سبک مربی فرانسوی سازگار نبود. بدین ترتیب به صورت رایگان راهی اورتون شد و البته رئال مادرید از پرداخت دستمزدش معاف شد. او حالا در لیگ انگلیس به آرامش رسیده اما قطعا ماندن خامس چیزی را برایش عوض نمی کرد و رفتنش هم برای خودش و هم برای رئال مادرید تصمیم خوشایندی بود.

گرت بیل: بازیکن ولزی نیز درست مثل خامس جایی در نقشه های زیدان نداشت. البته گرت بر خلاف خامس حتی در بازیهایی که به میدان می رفت هم هیچ انگیزه ای نداشت. حالا خودش در تاتنهام راحت است. او در سال 2021 با اتمام قرارداد قرضی باید به رئال برگردد اما نه رئال و نه خود بازیکن تمایلی به ادامه همکاری ندارند. رئال امیدوار است که در فصل آینده بر خلاف امسال نیازیبه پرداخت دستمزد بالایش نباشد. رئال در این فصل 10 میلیون یورو از دستمزدش در تاتنهام را تقبل می کند.

اسکار رودریگز: این هافبک هرگز شانس چندانی برای حضور در تیم بزرگسالان نداشت و حتی دو فصل حضورش در سویا هم چیزی را عوض نکرد. فعلا اسکار در سویا جا نیافتاده و البته خیلی بعید بود که در رئال جایی داشته باشد. رئال مادرید هنوز 25 درصد از حق انتقالش در آینده را دارد و از فروش او 15 میلیون یورو درآمدزایی کرده است.

خسوس وایخو: این مدافع هر چند که در گرانادا احساس راحتی دارد اما هرگز کیفیت کافی برای حضور در رئال را نداشت و در شرایط کنونی حتی اگر در رئال بود هم نمی توانست مرهمی بر زخم های دفاعی تیم باشد.

رینیر ژسوس : این بازیکن هم فعلا در دورتموند موفق نبوده و البته بعید بود که جایی در ترکیب رئال داشته باشد. البته پاسپورت برزیلی هم مشکل جدیدش بود چرا که تا وقتی وینیسیوس تابعیت اسپانیایی نگیرد جایی برای بازیکنان با پاسپورت غیراروپایی نیست. فعلا شروعش در دورتموند موفقیت آمیز نبوده است.

تاکفوسا کوبو: این بازیکن قطعا می تواند جایی در رئال داشته باشد اما فعلا سهمیه پاسپورت غیراروپایی در رئال پر است و همین باعث می شود که بتواند در ویارئال پیشرفت کند و در سال 2021 به رئال برگردد.