مرجع خبری رئال مادرید : ادر میلیتائو بازیکن برزیلی اسبق رئال مادرید در مصاحبه با مارکا در مورد بحران کرونا گفت :” شرایط آسانی نداریم. برای همه شرایط مشکلی است. خیلی از خانواده ها شغل ندارند، نمی توانند غذا بخورند، به کار نیاز دارند و … بسیاری از افراد باید به دیگران کمک کنند و از خانواده هایی که لحظات سختی دارند، حمایت کنند. برای ما هم آسان نیست. عادت داریم تا با انرژی هواداران بازی کنیم. برای غلبه بر این شرایط باید متحد باشیم و بتوانیم هر چه زودتر این شرایط را عوض کنیم تا بتوانیم یک زندگی عادی داشته باشیم و سخت تلاش کنیم تا بتوانیم در کنار خانواده هایمان از خانه ها خارج شویم.”

وی در مورد شرایط ابتلای خودش به کرونا هم صحبت کرد:” سعی می کنم که به توصیه ها گوش بدهم و به بهترین شکل از این مسئله عبور کنم. به حرفهای پزشکان خیلی گوش می دهم. خوب استراحت می کنم تا هر چه زودتر خوب شوم و بتوانم بهترین عملکردم را داشته باشم. سعی می کنم درون زمین با انگیزه باشم چرا که هرگز بازگشت پس از مدتی دوری آسان نیست. باید انگیزه داشته باشیم و به حرفهای پزشکان و فیزیوتراپ هایی که صلاح ما را می خواهند، گوش بدهیم.”

وی در مورد شرایط هماهنگی خود با رئال مادرید هم صحبت کرد:” در هماهنگ شدن با تغییر یک کشور، قطعا دوستانی داشتم که به من کمک کردند. به توصیه ها گوش دادم و امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود. سعی می کنیم که با گوش دادن به این توصیه ها از شرایط عبور کنیم. حالا متحدتر هستیم. خودخواه نیستیم، به خانواده هایی که شرایط خوبی ندارند، کمک می کنیم وسعی می کنیم که نیرومندتر باشیم.”