مرجع خبری رئال مادرید : تیبو کورتوا دروازه بان تیم ملی بلژیک شایعه توافق با بارسلونا در گذشته را تکذیب کرد. اخیرا خاوی بورداس یکی از مدیران سابق بارسا مدعی شده بود که این باشگاه برای خرید تیبو با رئال به توافق رسیده است.

کمک کردن بازیکنان در کلین شیت قبلی بلژیک:” همین طور است. لوکاکو اول از همه توپ را دفع کرد و بعد از آن مرتنز…”

احتیاط برای تکرار نشدن اتفاق بازی مقابل سوئیس در سال 2018 ” باید به این فکر کنیم که هنوز صعود نکرده ایم. تیم خوبی داریم. باید خوب شروع کنیم و کاری که می خواهیم را انجام بدهیم. می دانیم که در آن بازی شروع خوبی داشتیم اما به طور کلی خوب نبودیم. در ان زمان  تقریبا صعود کرده بودیم و فکر می کردیم که نیاز نیست بازی را جدی بگیریم و در بدترین حالت با اختلاف دو گل می بازیم چرا که زیاد گل نمی خوریم اما … در ان بازی پنج گل خوردیم. کمی حریف را دستکم گرفتیم و به همین خاطر شکست خوردیم. نمی دانیم فردا چه می شود. باید تمرکز داشته باشیم و با جدیت بازی کنیم. مطمئنم که در این صورت می توانیم برنده شویم. روز خوبی نداشتیم اما درس گرفتیم. شکست در آن بازی به اندازه جام جهانی یا یورو مهم نبود  اما گاهی بهتر است که این گونه شکست بخوری تا این که در یک تورنمنت بزرگ حذف شوی.”

هازارد:” در تماس هستیم. در قرنطینه است. عجله ای نیست چرا که باید نتیجه تستش منفی شود. نبودش برای خودش و گروه بد است اما کیفیت لازم را داریم تا هر کاری که می خواهیم را انجام بدهیم. امیدوارم که ویروس از بدن خارج شود و بتواند مقابل ویارئال بازی کند.”

بازی مقابل انگلیس و نیمه نهایی با فرانسه در جام جهانی 2018:” به هیچ وجه نمی توان شرایط را با پیروزی مقابل انگلیس یا شکست در نیمه نهایی جام جهانی مقایسه کرد. در مقابل انگلیس برنده شدیم چون در نیمه دوم خوب دفاع کردیم. نمی توان مقایسه کرد.”

انگیزه:” حضور در تیم ملی همیشه انگیزه مضاعف است. روبرتو مارتینز راهکارهای مناسبی پیدا می کند و امیدوارم که به نیمه نهایی صعود کنیم.”

دانمارک:” با انها هم در یورو بازی کردیم. تیم خوبی دارند و این را در ومبلی نشان دادند. وقتی در ومبلی برنده شدند می توانند در این جا هم همین کار را انجام بدهند. باید آماده باشیم، ناط قوت خود را بدانیم و بفهمیم که از چه نظر می توانیم به حریف ضربه بزنیم.”

اریکسن:” می دانیم که نباید زیاد توپ را به او بدهیم چرا که کیفیت دارد، خوب شوت می زند، خوب پاس می دهد و … باید در مورد او و همه بازیکنان مراقب باشیم.”

اهداف تا 2022:” بردن یک تورنمنت بزرگ رویایی است که در تیم ملی داریم اما در ابتدا باید منتظر بازی فردا باشیم و بعد از آن به نیمه نهایی صعود می کنیم و بعد هم نوبت یورو و مرحله راهیابی به جام جهانی خواهد بود.”

شایعه توافق به بارسلونا :” فکر نمی کنم که نیازی باشد تا در مورد همه حرفهایی که دیگران در روزنامه ها می زنند، نظری بدهم. همه می دانند که رویایم همیشه بازی در رئال مادرید بوده و در این جا خوشحال هستم. اگر قرار بود همه شایعات عملی شود باید در 20-30 تیم بازی کنم. خبر توافقم صحت ندارد. در چلسی حضور داشتم و مدتی هم قرضی به اتلتیکو رفتم. باید به چلسی برمی گشتم. نمی دانم چرا چنین حرفی زده چون صحت نداشته است.”

رویای ملی:” رویایمان موفقیت در یک تیم بزرگ است. مقابل انگلیس این را ثابت کردیم اما تیمی را داریم تا بتواند این رویا را محقق کند.”