مرجع خبری رئال مادرید : مارتین اودگارد بازیکن نروژی رئال مادرید در لحظه مهمی  در این فصل قرار دارد. او تنها چهره جدید رئال مادرید در تابستان بود که با بازگشت اتمام قراردادی از سوسیه داد راهی رئال مادرید شد. فصل درخشانش به عنوان یار قرضی در سوسیه داد باعث شد تا  رئال مادرید تصمیم بگیرد که او را زودتر از موعد برگرداند.

مارتین در دو بازی آغازین فصل در زمین سوسیه داد و بتیس فیکس بود اما با تیم هماهنگ نبود و خوب کار نکرد. مقابل سوسیه داد در دقیقه 69 تعویض شد و مقابل بتیس بین دو نیمه. بعد از آن در وقفه بازیهای ملی مصدوم شد و بعد از بازگشت در شب شکست مقابل مستایا پس از دریافت گل چهارم وارد زمین شد که نتوانست به برگرداندن نتیجه کمک کند.

مارتین به بازیهای ملی رفت اما بحران کرونا در اردوی نروژ باعث شد که بازی نکند و به نوعی دو هفته استراحت کند و حالا با آمادگی کامل به بازی مقابل ویارئال رسیده و در غیاب والورده و کاسمیرو فرصت خوبی برای فیکس شدن در بازی شنبه و درخشش دارد.اودگارد حس می کند که آماده است و می داند که می تواند خودش را ثابت کند. اگر اودگارد در بازیهای اینده بدرخشد با توجه به مشکلات رئال به خصوص در ساختار هجومی می تواند جایگاهش را در تیم تثبیت کند.