مرجع خبری رئال مادرید : شرایط عجیب و غیبت هفت بازیکن رئال مادرید در مقابل ویارئال باعث شد تا زیدان مجبور شود که از محصولات آکادمی در لیست استفاده کند.

ویکتور چوست بازیکن ثابت رائول در کاستیا که در چمپیونزلیگ جوانان هم نقش داشت در لیست قرار گرفته است. در حقیقت راموس به علت مصدومیت و میلیتائو به علت نامشخص شدن تست کرونا از لیست خط خورده اند. واران هم آمادگی کامل ندارد و ناچو تازه از مصدومیت برگشته است. حالا چوست در حالی در لیست بازی با ویارئال قرار گرفته که هیچ بعید نیست که شانس بازی کردن هم داشته باشد. پابلو رامون دیگر بازیکن آکادمی هم دچار مصدومیت شده بود و چوست 20 ساله که تجربه قهرمانی زیر 19 سال و زیر 17 سال اروپا با تیم اسپانیا را دارد، در لیست جای گرفته است. چوست از سال 2012 یعنی هشت سال پیش وارد آکادمی رئال مادرید شده و حالا می تواند به رویایش در مورد حضور در تیم بزرگسالان برسد.

اسکار آراندا اما چهره ای ناشناخته تر است. او هنوز به کاستیا نرسیده و در تیم جوانان رئال عضویت دارد که در این تیم در پست بال چپ بازی می کند.آراندا که توان حضور در پست هافبک هجومی را هم دارد بازیکنی سرعتی و تکنیکی است که با مصدومیت والورده و نامعلوم شدن تست کرونای کاسمیرو به لیست اضافه شده هر چند که شانس بازی کردنش کمتر است چرا که بازیکنانی نظیر اودگارد و ایسکو همچنان در لیست هستند. آراندا که متولد 2002 در منطقه گراناداست، دو سال پیش از گرانادا به رئال مادرید آمد اما قبل از آن تجربه حضور در مالاگا و تیم محلی هئوتور وگا را هم داشته است.