مرجع خبری رئال مادرید : ساندرو ماتزولا که در 570 بازی برای اینتر 162 گل زد ، یکی از اسطوره های نراتزوری هاست. او در فینال جام باشگاه های اروپای 1964 مقابل رئال مادرید دو گل زد تا تیمش با نتیجه سه بر یک یروز شود.

دبل در فینال اروپا مقابل رئال مادرید:” یک لحظه را هرگز فراموش نمی کنم، لحظه ای که شخصا با اسطوره ام دی استفانو ملاقات کردم. از رختکن خارج شدم و در آن جا بود. برایم واقعی به نظر نمی رسید. به او زل زده بودم و او فهمید که داستان چیست. به من نزدیک شد و با هم صحبت کردیم. متاسفانه در شوک بودم و چیزی نمی فهمیدم (می خندد). درون زمین گاهی با  هم صحبت می کردیم. بعد از یکی از گلهایم دستم را فشرد و بسیار اخلاقی به من تبریک گفت. لحظه بسیار مهمی برای من بود.قبل از بازی پوشکاش به من گفت که مقابل پدرم بازی کرده و جانشین شایسته ای برایش هستم. انتظار این حرفش را نداشتم و خیلی احساساتی شدم. به سبک ایتالیایی برنده شدیم. نفر به نفر بازی کردیم. هلنیو هررا به من گفت که اگر دی استفانو به دستشویی هم برود باید او را دنبال کنم!”

بازیکن محبوب در رئال مادرید کنونی:” رونالدو را دوست داشتم. وقتی گزارشگر تلویزیونی بودم در یکی از بازیها با رونالدو روبرو شدم. با من خیلی مهربان برخورد کرد. رونالدو بدون او تیم دیگری شده هر چند که هنوز هم بازیکنان بی نظیری دارند. یکی از آنها راموس است اما یک چیز را در موردش دوست ندارم. منظورم گل بازی رفت است (می خندد). وای مادر، او چقدر خوب است! امار گلهایش بی نظیر است. وقتی بازی او را می بینم یاد فاکتی می افتادم.  او هم دفاع کناری بود اما اگر به او نیاز داشتند به حملات اضافه می شد و گل می زد. وقتی رئال مادرید به مشکل می خورد همیشه راموس ظاهر می شود.

بازی فردا میان رئال و اینتر:” کونته باید ایتالیایی بازی کند. باید خلاقیت را به زیدان بدهد و از اشتباهات رئال استفاده کند. حقیقتا پیش بینی می کردم که زیدان مربی خوبی شود. گاهی اوقات  استعداد تاکتیکی بازیکنان تکنیکی نادیده گرفته می شود. زیدان درون زمین همیشه در همان جایی بود که باید باشد. خیلی دوستش داشتم و مطمئن بودم که به مربی بزرگی تبدیل می شود و شگفت زده نشدم. پیش بینی برای بازی فردا؟ پیش بینی خودم را دارم اما خرافاتی هستم و نمی گویم!”