مرجع خبری رئال مادرید : زمانی که مرحله گروهی چمپیونزلیگ قرعه کشی شد و مشخص شد که اینتر و رئال مادرید مقابل هم قرار م یگیرند، لوکاکو مهاجم اینتر خطاب به هموطنش تیبو کورتوا در توییتر نوشت:” ده سال بعد، دوباره مقابل هم.”

در حقیقت اولین تقابل این دو در 31 اکتبر 2010 در بازی خنک و اندرلخت بود که در آن بازی روملو گلزنی کرد و اندرلخت با نتیجه دو بر یک برنده شد. از ان زمان به بعد 11 بار دیگر مقابل هم قرار گرفتند و البته 58 بار در تیم ملی بلژیک در کنار هم بازی کردند. این دو رابطه خوبی دارند و حتی کورتوا اخیرا از لوکاکو برای حضور در بازی مجازی بسکتبال دعوت کرده بود.

لوکاکو 27 ساله فصل گذشته به اینتر ملحق شد تا جای خالی ایکاردی را پر کند. عملکرد درخشانش باعث شده تا بازیکن آرژانتینی به عنوان بهترین گلزن لیگ ایتالیا در دو تا از شش فصل قبلش با پیراهن اینتر فراموش شود. لوکاکو از 40 گل با اینتر عبور کرده است. در واقع او در مقابل گلادباخ و در 56مین بازی خود برای اینتر به رکورد 40 گل رسید که سریع ترین بازیکنی است که به این رکورد می رسد. رکورد قبلی متعلق به رونالدو نازاریو بود که در 60 بازی با اینتر به 40 گل رسید.

لوکاکو در بازی رفت مقابل رئال به علت مصدومیت حضور نداشت اما  با پیراهن یونایتد در سوپرجام اروپا مقابل رئال بازی کرد و هر چند که گل زد اما نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.