مرجع خبری رئال مادرید : در بازی مقابل اینتر، راموس و بنزما حضور نخواهند داشت و مارسلو هم احتمالا روی نیمکت می نشیند و بدین ترتیب واران بازوبند کاپیتانی را به عنوان کاپیتان چهارم به بازو خواهد بست اما به نظر می رسد که بازیکنی که برای ایجاد روحیه درون زمین نقش “کاپیتان روحی” را خواهد پذیرفت، دنی کارواخال است.

در حقیقت دنی دو هفته زودتر از موعد از مصدومیت برگشت و با تلاش و جنگندگی خودش را به تیم رساند و در بازی مقابل ویارئال هم نمایش خوبی داشت و پاس گل داد تا خیال زیدان از پست دفاع راست راحت شود.

کارواخال فردا شب بازوبند را به بازو نخواهد بست چرا که از نظر قدمت بازیکنان دیگری ه مدر تیم هستند اما بدون تردید از نظر روحیه و جنگندگی می تواند عنصر مهمی در تیم باشد و به خصوص خط دفاع را نظم بدهد. دنی 283 بازی در پیراهن رئال داشته است. او در مقابل ویارئال پنج دوئل را برد و دو تکل موفق داشت، سه بار توپ را قطع کرد. در غیاب وی لوکاس وازکز به عنوان عنصری موقتی توانست نمره قابل قبول بگیرد اما با این وجود جای کارواخال به وضوح خالی بود.

کارواخال به خوبی با ماریانو که چهارشنبه در سن سیرو فیکس خواهد شد هماهنگ است. در حقیقت دنی سازنده سه گل اخیر ماریانو در رئال بوده و به او پاس گل داده است.