مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید برای اولین بار در تاریخش در سن سیرو پیروز شد و توانست طلسم خود در این استادیوم را بشکند.

رئال که در سالهای اخیر در زمین تیم های ایتالیایی موفق ظاهر شده پنجمین برد خود در این کشور را در مقابل اینتر کسب کرد. بدون راموس، فدریکو والورده و بنزما و در حالی که کاسمیرو در نیمه دوم وارد زمین شد، رئال بمادرید به خوبی بازی را مدیریت کرد و توانست اینتر را شکست بدهد. هر چند که اشتباه کودکانه آرتورو ویدال شیلیایی و توهین احمقانه به داور باعث شد تا کار رئال راحت تر شود و سه امتیاز ارزشمند را در ایتالیا کسب کند.

ناچو فرناندز مدافع میانی رئال مادرید در شبی که مطمئن ظاهر شد و به کلین شیت کمک کرد، توانست در همان دقایق آغازین پنالتی بگیرد و بدین ترتیب هازارد از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا سومین گلش در رئال را به ثمر برساند. اخراج ویدال در نیمه اول کار را برای رئال مادرید راحت کرد و رودریگو گوئس به محض ورودش در زمین در نیمه دوم، همچون بازی رفت گلزنی کرد و بدین ترتیب رئال مادرید با پیروزی دو بر صفر کار خود را راحت کرد.

خط دفاعی رئال مادرید پس از مدتها کلین شیت کرد که هم کورتوا شب خوبی داشت و هم زوج واران – ناچو در غیاب میلیتائو و راموس خوب کار کردند و در مقابل خط حمله پرستاره اینتر (لوکاکو، الکسیس و لوتارو) خوب مقاومت کردند. ماریانو شب چندان جالبی نداشت و شاید فرصتی طلایی را برای اثبات خودش به زیدان از دست داد در حالی که لوکاس وازکز مهره محبوب زیدان 90 دقیقه بازی کرد و پاس گل داد. به نظر می رسد که مربی فرانسوی سخت در تلاش است تا مدیران رئال را مجاب به تمدید قرارداد بازیکنی کند که در میان مدیران رئال مادرید محبوبیتی ندارد.

حالا رئال مادرید از دو بازی بعدی خود فقط به دو امتیاز نیاز دارد تا صعود کند هر چند که اگر تیم بتواند شش امتیاز را بگیرد، صعودش به عنوان صدرنشین قطعی است و قرعه آسان تری نصیبش خواهد شد.